Malo urednosti nije na odmet :)

22:32

Ćao! Kako ste? Spremni da se zabavite za vikend? Jer ja nisam. Imam da učim jako mnogo i, iskrena da budem, činjenica da je petak danas me ne raduje naročito mnogo. Kakvi ste vi po tom pitanju? 
Ali dobro, bez negativne energije. Kako drugi, tako i ja. :)
Za današnju temu sam odabrala da pišem o urednosti i organizovanosti prostora. Ja volim da je sve na svom mestu uredno i sređeno. Ne volim kad sam okružena haosom. Na primer, osećam se nekako 'zarobljeno' kada učim, a okružena sam gomilom papira, knjiga, olovaka... Više volim sve da stavim na gomilu, a nju u ugao stola, pa koristim samo ono što mi je potrebno. Nisam perfekcionista, ali prosto mi ne prija uvek 'kreativni' haos. :)

Mislim da je lepše biti u sređenoj okolini, jer se tada osećamo slobodnije, vedrije... Uvek imam više inspircije, ali i motivacije kada je oko mene sve cakum pakum! Ali opet, ima i onih koji vide inspiraciju i volju u razbacanoj odeći preko stolice ili nenameštenom krevetu. Poštujem to! :D
Naime, ko deli mišljenje sa mnom, biće mu korisni saveti koje ću vam predstaviti. Oni će vam pomoći da se malo bolje organizujete. Mada, post svakako treba da pročitate ako ne znate na koji način biste mogli da urednost svoje sobe podignete na malo viši nivo.

Da li vam se dešava da vam neki lakovi za nokte stoje na polici, neki u fioci, a dva, tri na stolu? Onda želite da namažete određeni, pa treba vremena dok ga pronađete...a još ste u ogromnoj žurbi? Ima rešenja za to!  Samo pronađite neku korpicu ili kitijicu, obojte i ukrasite, i natrpajte je svojim lakovima. Kutijicu na vidljivo mesto, i u svakom trenutku ćete znati gde vam se koji nalazi.


Nešto što najviše mrzim jesu ukosnice po celoj kući, posle svakog korišćenja izgubim bar dve. Najjednostavnije rešenje je da ih sve skupite i svežete gumicom za teglu. Prosto, a mnogo olakšava život! :D


Odeću delim na zimsku i letnju. Redovno sredinom jeseni i sredinom proleća, sa visokih polica ormara spuštam sezonsku garderobu na niže police. Na taj način izbegavam da ujutru među majicama tražim dukserice, ili farmerke među šortsevima.  I vama predlažem da isto uradite. Još malo samo da otopli, i izdvojit jedno poslepodne da preuredite ormar. Majice na jednu stranu, trenerke na drugu, a dukseve na ofinger...


U pernici držim olovke i hemijske za školu. Kod kuće koristim one koje sam predvidela za kuću. Sve su lepo posložene u 'čaše' predviđene za to. Flomasteri u jednu, olovke u drugu, poneki cvetić kao ukrasni detalj i pun pogodak! Moj sto izgleda lepše, šarenije, a ja znam gde da tražim bojice, a gde hemijske.


E sad nešto što se ne tiče baš organizovanosti, već više malo estetike. Detalji. Da, detalji. Ja toliko volim sitne detalje, koji unose toplinu i lepotu svojom figurom. Bila to vaza sa cvećem, uramljena slika ili pampurna tabla na zidu, bitno je da bude preslatko i da doprinosi izgledu cele sobe. Birajte pažljivo i budite kreativni!  Verujem u vas! :D



Koliko vi vodite računa o urednosti svoje sobe?
Da li ste tip osobe koja uživa u 'kreativnom' neredu?
Volite li ulrasne detalje koji doprinose izgledu prostorije? 


You Might Also Like

12 komentara

  1. Koliko volim urednost toliko volim i ' kreativni nered ' ali baš kreativni ne volim ono kada mi je sve razbacano, već kad nekako bar meni izgleda lijepo. :)
    Post ti je odličan a slike su stvarno divne. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/noviteti-3.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :)
    Pa što se tiče urednosti sobe vodim računa,ali zato što se tiče mog stola za kojim učim i stolice tu je zapravo uvek haos...Preko stolice tu je uglavnom hrpa garderobe koja čeka da bude uredno poređana u ormar,jer oko toga stvarno vodim računa i ne volim kad mi neko uzima nešto iz ormara i posle to ne vrati na svoje mesto...A na stolu takođe večito vlada 'kreativni nered'..Jako polažem računa na ukrasne detalje... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Prepresavrsen post,bas mi je dobro dosao pred spavanje ❤️!Ja nisam bolesnik sto se tice urednosti,ali sam od onih osoba koje obozavaju da sve bude na mestu kao sto si I sama rekla.Obicno kada sredjujem sto sve pobacam unaokolo I tako se snadjem I nadjem inspiraciju ❤️!Volim slatke detalje jer su u stvari oni ti koji sve prave lepsim!!!Divnoo ❤️❤️❤️!

    ОдговориИзбриши
  4. Na primer, ja ne mogu da učim ako je oko mene nered.. Volim da mi je sve lepo organizovano i sređeno. ^_^ Obožavam takve detalje, oni daju savršen završni detalj. Fotke su odlične!♥☺

    ОдговориИзбриши
  5. Sve je predivno, ocarala si me ovim postom.☺ Takodje, najveca nocna mora i meni jesu ukosnice posvuda, ali zaista, uzasne su, hehe. Sjajni saveti i predivne fotke.☺❤

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan.Kad budem imala pravo pričati o urednosti,to će biti kada Zemlja postane ravna.Ja svugdje gdje prođem odmah porušim sve,tako da zamisli samo mene I urednost.Menise naravno dopada ,kada je sve divno I uredno,ali ne I mojim trudom.
    Na mom blogu je debata,između velegradova I gradića,pa da bi mi mogla posjetiti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, i ja volim da sve sredim i onda da sednem i da zagrejem stolicu ucenjem :) <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Moja soba je uređena baš po ovim ovde savetima, sličnim. :) Mnogi ljudi koje poznajem uživaju u 'Kreativnom neredu', po njihovim rečima , u urednosti nema kreativnosti, kada je sve složeno, nema kreativnosti. Međutim, ja uživam u umerenoj urednosti. :) A što se ukrasnih detalja tiče, obomavam ih! :) Oni tako upotpunjuju prostor, čine ga vedrijim i pozitivnim, nekako utiču na moje raspoloženje. :) <3333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Post je savrsen, i slike... Pa kako kad nekad mi taj ,,nered'' prija, a nekad ne mogu da funkcionisem u takvom haosu, zato su trudim da budem sto urednija :*****
    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post, a i slike imaju odličnu kvalitetu!
    Trudim se biti što urednija, ali ipak, čišćenje sobe ostavljam samo za subotu, kada ju sredim cijelu. :)

    Annie's secret

    ОдговориИзбриши