Upoznajte malog Nidžu!

21:11


I konačno je došao trenutak kada vam pišem o svom fotoaparatu. Iako ga ima već više od pola godine, tačnije od 27. juna 2017, ja evo tek sada jedan post posvećujem samo Nidži. Da ne bude zabune, Nidža je ime kojim oslovljavam svoj fotoaparat. Ne znam koliko je to normalno i zdravorazumski, ali navikla sam ja već da ne činim uvek baš najnormlnije stvari. :D

U pitanju je Nikon D3200, sa objektivom Nikkor VR ll 18-55 mm, a to je bilo i najčešće pitanje koje ste mi postavljali - čime fotografišem. Ali, moje slike su pre toga nastajale mobilnim telefonom - Samsung Galaxy Core Prime. Sada se takođe neretko služim kamerom svog novog telefona, a to je LG K10 2017.
Sada kada smo razjasnili neke formalnosti, možemo se vratiti onome ko je zvezda današnjeg posta, a to bi svakako bio Nidža!


Naše nerazdvojno prijateljstvo je započelo, dakle, 27. juna prošle godine, i od tada, Nidža je moj verni sapustnik u svakoj pustolovini, uvek spreman da zabeleži svaku moju avanturu. Naravno, nije sve od samog početka išlo kao podmazano i bilo bajno. Naprotiv, Nidža je i više nego komplikovaniji od mog telefona, pa je iziskivao dosta slobodnog vremena, ne bih li se ja dobrano posvetila otkrivanju čemu koje dugme ili opcija služi - ako sam želela da napravim dobru i kvalitetnu fotografiju.

Ali tu su uvek razni sajtovi, klipovi na jutjubu, priručnik koji se uz aparat dobija... Zatim neki dobar fotošop, i naravno, prijatelji ili članovi porodice kojima nikada ne dosadi pojavljivanje ispred mog objektiva. Od kako sam kupila Nidžu, ni jedno moje putovanje ili svečaniji događaj kome sam prisutvovala, nisu prošli bez da na rame okačim torbu u kojoj stoji aparat sa još nekom neophodnom opremom.

Ovaj post nije nikakva recenzija, jer ipak je ovo moj prvi fotoaparat i  ne bih ga mogla upoređivati sa drugim modelima ili markama. Ono što želim da kažem jeste da sam ja njime mnogo zadovoljna i najiskrenije srećna što ga imam, jer samo ja znam koliko volim fotografiju i koliko sam ga samo želela.
Poenta jeste da ako nešto želite, treba u to i da investirate. Verujte, isplatiće se, a ako nikako drugačije, onda kroz osmeh na vašem licu svaki put kada ga uzmete u ruke. E taj osećaj, ništa vam ne može zameniti..
 


You Might Also Like

29 komentara

  1. Baš je zanimljivo bilo čitati ovaj post, nadimak je jako zvučan i kreativan, sviđa mi se. Ja bih isto uzela taj Nikon ili možda Nikon D3300, čini mi se odličan, a kako vidim tvoje slike koje su uslikane Nidžom, ni taj ne kaska za D3300. 💛

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je što si sebi uzela aparat i vjerujem da si veoma zadovoljna sa njime. A kako i ne bi kada nešto toliko želiš. Znam po sebi kako bi bilo kada bih uzela sebi aparat ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bas planiram da uzmem novi fotoaparat, i nakom ovog tvog posta ozbiljno se razmisljam da uzmem ovaj tvoj. A pogotovo objketiv. Istrazila sam malo i mislim da ce mi odgovarati hehehhe. Sjajan post sve u svemu. I ne, nije uopste weird sto zoves svoj fotoaparat po imenu, ja se tako obracam pola stvari u mojoj sobi xD

    Na mom blogu je novi post, o sreci kao jednoj jako vaznoj temi u zivotima svakog od nas, pa obavezno pogledaj. Mozda ti i pomogne. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. I really like your blog
    I'm following you,please follow me to https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljivo ime za jedan aparat. :D Svaka čast, drago mi je da si srećna i zadovoljna svojim 'prijateljem'. :)

    Na mom blogu, ima novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2018/05/full-make-up-sa-avon-snizenim.html :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. :) Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš praćenje. Pozdrav! :* www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divno! Imam toliku želju za profesionalnim fotoaparatom da to nije normalno! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Divno,aparat je zaista predobar!

    https://own-bloger.blogspot.com/

    Nova sam znacila bi mi podrska.Hvala!

    ОдговориИзбриши
  9. Great post!
    I follow you. Can you follow me back?
    www.guzelvekulturlu.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Nidza... Ali hit! :)

    Ukoliko neko voli prijateljstvo ili trazi sebi novog drugara...

    Neka klikne ovde: TRAZIM PRIJATELJE

    Sve naj! ^.^

    ОдговориИзбриши
  11. @ Carmen I know what your mean. In todays economy its hard to find a career that pays good and is consistent. I have found that if you just work hard and are consistent you can go places . Look at the author of this article, they are clearly a hard worker and have just been consistent over time and are now enjoying at least what would appear as somewhat of a success. I would encourage everyone to just keep hustling and moving forward.
    Greetings, do you have a Twitter page that I may follow? Thanks
    RCG Online Store

    ОдговориИзбриши
  12. I love the selfies you took of yourself using that Nikon D3200 camera with the Nikkor VR II 18-55 mm lens!!! Your camera, lens and tripod look excellent, and you appear to be an excellent photographer! Have you ever done boudoir photography?
    I model and review women's full brief nylon underwear on my blog and on my YouTube, and have always wanted to become the world's most famous male panty model, so naturally I immediately had fantasies of you photographing me.
    I am sure that the photos on my blog and the videos on my YouTube channel would have been shared much more widely and perhaps been republished worldwide if they were of as high a quality as your photos no doubt are. After all, What good is wearing especially pretty panties if they are not widely seen?
    Despite the fact that my photos and videos are not of as high a quality as yours would be, I hope you and your blog readers will all feel free to download, re-upload and share the photos and videos of me male-modelling ladies nylon panties on my blog: Full Brief Panties
    and on my YouTube: misterpantybuns's Channel full brief nylon panty review videos (comments welcomed).
    ALL PHOTOS AND VIDEOS OF ME IN LADIES PANTIES WERE RELEASED BY ME INTO THE PUBLIC DOMAIN as I was making them Labeled FREE for RE-USE, including but not limited to being Tweeted, emailed, shared, published, posted+displayed everywhere including in and on blogs, online+print news+gossip articles, magazines, posters fliers+billboards, movies, TV+streaming media. PLEASE USE AND SHARE THEM WHENEVER AND WHEREVER YOU WANT, ANYWHERE AND EVERYWHERE!
    Please try to help make me world famous for posting photos and videos of myself showing off the backside of my women's nylon panties!

    ОдговориИзбриши