Prvi dan srednje škole - moje iskustvo

14:39

Škola se polako bliži, a ja istrajna u odluci da pišem svaki dan do kraja avgusta. Nisam imala onu klasičnu back to school neprekinutu seriju postova, a nisam je ni želela. Pisala sam o ra raznim temama, ali se i doticala onih koje se tiču škole. Pa, danas sam želela malo da pišem o početku prvog razreda srednje škole, i malo o svom iskustvu od prvog septembra prošle godine. 
Kao što znate, ja za par dana polazim u drugu godinu gimnazije, pa smatram sebe kao nekoga ko ima iskustva da o ovome govori. :)


Ceo prošli letnji raspust sam bila izuzetno uzbuđena, a to uzbuđenje je vrhunac dostiglo 31. avgusta i 1. septembra. Bila sam prva smena, pa sam se veoma rano probudila. Sećam se tog ushićenja, koje se mešalo sa malo treme i radoznalosti, kada sam izlazila iz kuće, i istog tog uzbuđenja i osmeha na licu kada sam se kući i vratila. Bila sam baš zadovoljna prvim danom, i ponosna na sebe, jer sam tog dana postala srednjoškolka.


Ali da se malo vratimo na to šta se događalo između mog odlaska u školu i dolaska kući. 
Sećam se tih pogleda i lica koja su radoznalo gledala jedna u druga. Malo je bilo napeto, ali već na sledećem odmoru smo se skoro svi upoznali. Ja sam sela sa svojom najboljom drugaricom (upisale smo istu školu i upale u isto odeljenje - sreća, sreća, radost!), ali to nije sprečilo da se upoznajemo i sa drugima.
Razredna nam se predstavila, i ostavila utisak jako stroge žene, i nekoga koga nećemo mnogo voleti. Ostali prfesori su bili tu i tamo - neki previše strašni, neki previše namrgođeni, neki previše veseli.
U učionici je prvog dana vladala atmosfera u kojoj su se mešala sva moguća osećanja - ushićenost, strah, zbunjenost, trema, strepnja, olakšanje... Uglavom, sve je nekako prošlo u tome, ali najviše u uzbuđenju zbog novog početka i upoznavanja.

Ovaj citat sam videla na blogu predivne Anđele (Perfect High). Jako je motivacion, a ako želite da saznate još neke ovako divne rečenice koje daju školsku inspiraciju , pogledajte njen post.  

I malo po malo, završila sam tu famoznu prvu godinu srednje škole. Koliko god se prvog dana svi činili kao bauci, uopšte nije bilo tako. Kako je nama potrebno vremena da nekoga upoznamo i pružiimo mu šansu da bude u našem životu i u upozna nas, tako je i trugima potrebno isto to, pa čak i profesorima. Kako su nedelje odmicale, sve je bilo opuštenije i opuštenije, a na kraju godine nam je na neki način bilo i žao što se rastajemo, iako samo na dva i nešto meseca.
Čak smo i razrednu zavoleli, a za samo par meseci sam stekla divne prijatelje koje mnogo volim.  

Uglavnom, poenta je da ne treba da se plašite. Nemojte sebi da uterate strah kako će sve biti loše i zastrašujuće, jer neće. Iako se bude činilo tako prvog dana, znajte da je to samo prvi dan, kada su svi zbunjeni i uzbuđeni u isto vreme. 
Brzo ćete se navići na novu okolinu i novo društvo i profesore, a i na princip rada i učenja u srednjim školama, koji će svakako biti malčice stoži no što ste navikli u osnovnoj (mislim na princip rada i učenje, ne na društvo i profesore). Brzo ćete ući u štos, sve će vam postati zabavno i  manje stresno no što ste očekivali, i obožavaćete svoj novi život.
Ja vam želim mnogo sreće i jedva čekam da čujem vaše utiske od prvog septembra. Samo opušteno i bez straha, verujem u vas. ♥


Budući prvaci, kako se vi osećate?
Imate li vi neki predlog za predlog za one koji polaze u prvio razred za par dana?

You Might Also Like

43 komentara

  1. Odličan post!Slažem se sa svim što si rekla!Slike su ti prelepe!Mnoogo mi se dopadaju!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno na ovakvom postu! Mogu reći da sam bila malčice zabrinuta oko tog provog dana, ali evo ti si me konačno opustila, tako da s radošću čekam taj dan! :D
    Coat and cupcake.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja se osećam... ne znam ni sama, uzbuđeno, zapanjeno, uplašno? Do sada sam jedva čekala da završim osnovnu i sklonim se od osoba iz nje, da upoznam nove ljude i počnem ispočetka. Ipak, sada kada je zaista došao taj trenutak i kada ću zaista upoznati te nove prijatelje, osećam se stvarno jako, jako uplašeno. Ipak, sigurna sam da će sve biti u redu, to je smao trenutni osećaj koji brzo prolazi (bar se nadam hehe XD). :) Odličan post, Ana, baš si me ohrabrila! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam uradila nedavno sličan post, meni je jako bilo teško da se piviknem na novo društvo i sredinu, ali ipak svi se na sve naviknu, tako da nakon sedmicu, dvije sve će biti dobro. Inače jako dobar post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja ove godine krećem u osmi razred, ali se mnoogo radujem tome što u srednju krećem naredne. Ne znam, osećam se kao da me ljudi u mojoj školi guše, imam osećaj da će mi u srednjoj biti mnoogo bolje. :) Sigruna sam da je ovaj post mnogo pomogao budućim srednjoškolcima!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga moja,moram ti reći da si mi doista pomogla pošto ove godine krećem u 1.razred gimnazije ☺❤!Hvala ti što si me spomenula ☺!Divan post Ana ☺!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Ja isto polazim u drugu godinu. Ja sam pre godinu dana bila jako nestrpljiva i jako srecna, jer polazim u srednju skolu. Nisam se uopste plasila, a i sad ne vidim razlog zasto biste se plasili. Nije to neki bauk, meni je osnovnija cak bila strozija. U srednjoj mi je opusteno. Odlican post, draga. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pre svega moram reci da mi se dopada sto nisi imala onaj klasicni niz #BTS koji danas 95% blogerki ima, i sve pisu isto! Ovaj post je drugaciji, bilo mi je zanimljivo da citam o tvom iskustvu, sve u svemu dobar post.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jao,oduševljavaš mee
    Dok je bio jun/jul bila sam u fazonu kao 'Jao,jedva čekam srednju..jedva čekam 1 septembar..' a sada kada se bliži srednja,samo molim za još mesec dana raspusta. Imam osećaj da ću se prvi dan osramotiti i izgubiti,jer nam škola ogroomna,ahaha☺ Nisam zabrinuta,tačnije sam hladna..sećam se da mi sestra kaže 'Jao Nato još malo škola' a čuješ mene 'Pa dobro..koga briga,pff'' haha divan post,ly♥

    Novi post: http://natalijabeauty.blogspot.nl

    ОдговориИзбриши
  10. Meni se polazak u srednju čini jako strašan, i ako ću do srednje čekati još 3 godine! Kako si sve opisala, ne deluje toliko strašno, ali ipak...

    Novi post - http://www.misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam devet godina provela na istom mjestu, sa istim nastavnicima, sa istim društvom i od samog početka raspusta se plašim srednje škole. Znam neke osobe kojima je bilo jako teško i onda sam malo previše razmišljala o tome i sebi stvorila jedan ogroman problem. Bukvalno ne znam kako da se smirim ovih dana zbog srednje škole i ne znam da li sam ikada u životu bila prestravljena kao sada! Svi moji prijatelji se raduju novom početku jer misle da će to biti nešto lagano i da će sve biti uredu ali ja jednostavno ne znam kako da razmišljam na taj način.. Pročitala sam ovaj post i možda mi on daje barem neku trunku nade da prvi dan neće biti baš tako strašan, ali ipak ne znam..Hvala ti na ovom postu :) Odličan je kao i svaki drugi :)

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, još sam šesti razred pa ne treba da se još uvek plašim srednje škole. Msm, ako učiš nema od čega da ti bude strah. Sigurna sam da su svi učenici jako dobri, i da će se svi odmah sprijateljiti sa nama. Ovaj post je mnogo pomogao onima koji će sada biti srednja škola. Znam to zato što će moja sestra sada početi sa srednjom školom, i sada sam joj pokazala ovaj tekst i njen strah se od slona napravio miš. Naravno, još uvek se nalazi mali deo tog straha. Ako zelis posetiti moj blog, ili procitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  13. Takodje krećem u drugi razred gimnazije. Koji si ti smer? Kako ti se čini? Inače, moj prvi dan je prošao super, uzivala sam, većinu sam poznavala, a i sa onima kije nisam znala sam se bas lepo ispricala i upoznala :)

    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Idem u gimnaziju i društveno-jezički smer sam. Ako misliš na smer kako mi se čini, pa meni je baš okej. Matematika je malo teška, a i fizika i hemija... Ovo ostalo se uči, i ako budeš pratio/la na času, vežbao/la kod kuće i učiš sa razumevanjm, sve će biti u redu. :D

      Избриши
  14. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo je jedan od rijetkih postova koji me je zapravo ohrabrio da krenem u srednju školu opuštena i spremna na nove stvari. :)

    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post ♥ ja se trenutno osećam jako uzbuđeno zbog srednje škole i samo želim da 1. septembar dođe i da to sve završimo xd ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши