Kupila sam knjigu u Lilly-u?

18:43

Za nas knjigoljupce, bliži se jedan izuzetno bitan događaj - Beogradski sajam knjiga. U trajanju od 7 dana, svi oni koji vole pisanu reč, biće u mogućnosti da odvoje bar jedno popodne i posete dobro poznate hale u kojima će biti izložene hiljade knjiga svih žanrova. Sajamski popusti me nekada ostave u neverici i bez teksta kada shvatim koliko sam puno uštedela i koliko se zapravo isplatilo kupiti čak 3 kvalitetne knjige za 500 dinara.
Ja sam uveliko otpočela sa štednjom za taj famozni kraj oktobra, jer planiram dobar ulov ove godine, kao i svake prerhodne.


No, nekada baš i ne možemo naći knjigu koju želimo na zadovoljavajućem popustu, jer je retka, ili inače skupa, ili nova na našim prostorima, ili delo poznatog pisca...
Međutim, ima jedan način kako kupiti knjige za manje od 400 dianara i van Sajma!
Nećete verovati, ali u pitanju su parfimerije i kiosci!

Verovatno se sada pitate otkud knjige u parfimeriji ili na trafikama? Pa od skoro su počele da se prodaju knjige i na tim mestima! Na trafikama i u drogerijama, kao što je Lilly, mogu se nabaviti knjige poznatijih pisaca, poput Gijoma Musoa ili Sidnija Šeldona. Ja sam konkrerno ovu knjigu na slikama, kupila u Lilly-u i platila je čitavih 349 dinara. Istražila sam internet malo i videla da joj je uobičajena cena 799 dinara. Vidite koliko sam jeftinije prošla?
Inače, što se trafika tiče, nema knjiga u svakoj, ali ako ima, izložene su, pa ih lako možete uočiti, i obavezno su 299 dinara.


Ja sam otišla sa mamom do Lilly-a, u potrazi za nekim sasvim random stvarčicama, i kada sam naletela na policu sa knjigama, baš sam se prijatno iznenadila. Prvo sam se dvoumila između nekih knjiga, ali sam na kraju odabrala triler (Dečak od stakla - Donato Karizi) koji jedva čekam da pročitam! Mama se malo razočarala mojim izborom, jer je očekivala neki više ljubavni roman, da može i ona da ga čita, ali ja sam se već uhvatila sa ovu knjigu, haha. :D Izvini, mama, dok nam ne nabavim neki ljubavni roman, zadovolji se knjigama koje smo ti kupili za rođendan. :)


Dakle, hajde da izvučem nekakvu poentu iz ovog posta. Knjige u knjižarama mogu biti jako skupe, a s obzirom da se bliži naš voljeni Sajam, tamo možemo nabasati na raznorazne popuste i kupone. Međutim, ako ne nađete nešto određeno među sajamskim policama, uvek možete prvo prošetati do najbližeg Lilly-a ili kioska, jer među svom kozmetikom i kojekakvim sitnicama, zaista ćete izbunariti sjajne naslove po fenomenalnim cenama. :D

Jel ste čitali ovu knjigu? Ako jeste, podelite utiske sa mnom. 
Da li ste već kupili neku knjigu u drogeriji ili na kiosku?


You Might Also Like

47 komentara

  1. OMG!Mnogo mi se dopada kako si preuredila blog!Svaka cast,odlican post!:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,kao i uvek!Divno pises!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja jako često kupujem knjige na trafikama. Koštaju 300 dinara, a u Vulkanu ili Laguni su duplo skuplje. Mislim da se jako isplati kupovati ih na takvim mestima i po akcijama kao što su 3 za 500 ili 3 za 1.000 :) Sjajan post i predivne slike! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Anja! Ja nisam nikada kupila na trafici, već, evo, u Lilijum aki svakako nije loše što su uveli i u trafijama prodaju knjiga! :D

      Избриши
  4. Nisam ni očekivala da se tamo može kupiti knjiga. Super slike ❤

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  5. Ana draga, odlican post, zaista u tvom stilu, kako sam i navikla. Ja sam veliki ljubitelj knjiga, i razumem u potpunosti, na kioscima se cesto prodaju knjige koje su retke, a mi ni nismo svesni da ih ima bas tu. ja takodje moram reci da u Liliju svakodnevno osim sminke razgledam i knjige, tako da bih se slozila da ih ima na svim mestima koje si i sama navela po odlicnim pristupacnim cenama.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Trenutno zavrsavam tu knjigu i po meni je odlicna.
    A inace oduvek su se knjige prodavale u Liliju i po trafikama.
    Ustvari to su knjige koje su u knjizarama snizene pa ih onda Lili preprodaje po istim tim cenama.To je slucaj i sa Decakom od stakla :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super ato smatras da je knjiga odlicna, sada jos vise jedva cekam da je pročitam. :D

      Избриши
  7. Divan post."Potraga za Odri" i "I ne pomisljaj na to" su prediven knjige.Ostale nisam citala.
    Ova nova deluje zanimljivo moram citati.

    https://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Ako se odlučiš za čitanje ostalih, imaš moju preporuku, jer su odlične! :D

      Избриши
  8. Predivan post draga moja,slike su diivne <33 :)!Slazem se sa tobom vidjala sam knjige po raznim mestima :)!
    jedva cekam sajam!!! :) <333

    ОдговориИзбриши
  9. Draga Ana, pre nego što počnem da hvalim tvoj post, kao što to obično radim, moram reći da mi se jako dopada jesenja tema na tvom blogu! Mnogo si lepo to odradila. Što se tiče posta, slažem se da možemo jeftinije proći, ja sam jedno vreme stalno kupovala na kioscima i ne stidim se to da kažem, jer sam kupila više knjiga, nego što bih kupila u nekim knjižarama. Hoću reći za te pare koje bih kupila jednu knjigu, kupila sam 2 itd... Nisam još uvek videla da u drogerijama imaju knjige, tako da hvala ti što si mi rekla...Još jednom moram reći, odlična si zaista.♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala to mnogo! <33
      Drago mi je da ti se novi izgled bloga dopada! :* :D
      Zaista sam se potrudila da na jednostavan način prenesem mali jeseni i na izgled samog bloga. :)

      Избриши
  10. Ja na zalost ove godine necu moci da posetim sajam, ali u mom gradu se letos odrzavao kao neki mini sajam na kome sam imala predobar ulov. :D U Lilly-ju nisam videla nikada da da prodaju, ali zato na trafikama jesam i zaista se vise isplati nego kupovati u knjizarama. Odlican post. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Steta sto neces posetiti Sajam,ali bar si sebi to nadoknadila. :D
      Hvala ti! :*

      Избриши
  11. Odlican post. Ali u Lilly nisam primetila da se prodaju, mozda su tek poceli. Ja ne biram gde kupujem knjige, gde mi se koja svidi tamo. A ako nisam pohvalila tvoj izgled bloga vreme je sad, svidja mi se ta jednostavnost, jako lepo a tako jednostavno. :D <3

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam kupila stvarno puno dobrih knjiga u marketima i na trafikama po stvarno povoljnim cenama. :) Ovu knjigu nisam čitala, ali mi se čini jako zanimljivom, tako da verujem da bi mi se svidela. :) I moram da primetim da su slike sjajne!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam par puta kupovana na kioscima knjige, jer budu puno povoljnije. Ali nisam znala da se prodaju i u drogerijama. Zanimljivo stvarno, sledeći put ću bolje da pogledam :)

    ОдговориИзбриши
  14. JA bukano nemogu da docekam da dodje dan za sajam . Poceo sam da skupljam pare za sajam i primetio sam da drogerijama ima mnogo jeftinih knjiga i na neki nacin se isplati. Ovu knjigu planiram da kupim i cuo sam da je odlicna


    novi post booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Čudno je to što sm ja zapravo u Lilly-ju kupila neke od svojih omiljenih knjiga haha. :) Takođe, i ja jedva čekam sajam, ohh tako sam uzbuđena heh ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  16. Viđala sam knjige na trafikama ali nisam u drogerijama, pa ću definitivno pogledati neku tamo. Odličan izgled bloga. :)

    ОдговориИзбриши
  17. Kod nas u Podgorici se sajam zavrsava danas.Imam knjigu I ne pomisljaj na to,a potragu za Odri sam procitala (samo odlomak ) kod drugarice.Kod Sarine knjige sam se ismejala tinejdzerskim problemima.Ali,mogu ti reci da me zacudilo da u drogeriji kupis knjigu.Kul.Veoma.I istina,na sajmovima se bas ustedi.Odlicne fotografije.Odlican post.
    http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Ja sam kupila knjigu u prodavnici 'Gomex', ako je neko možda čuo, po ceni od 299 dinara, ako se ne varam, što je veoma povoljno, a knjiga je Lagunina i sasvim je okej. Hvala ti što si podelila ovo sa nama, svratiću sigurno u Lily prvom prilikom! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Predivan post i predobar izbor knjiga... ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci svoje misljenje na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  20. slike su ti predobro ispale stvarno sve super!♥

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  21. Čula sam skoro za sve knjige, ali nijednu nisam pročitala, ova knjiga ''Dječak od stakla'' čini se jako interesantnom, mogla bih je pročitati, a kada je u pitanju sajam knjiga, mislim da je ta organizacija odlična, ali nažalost ne živim u Srbiji, da živim rado bih došla i kupila neke zanimljive knjiga, baš mi se sviđa ovakva vrsta posta ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Steta sto meces posetiti Sajam, nadam se da ces se jednom pridruziti tom dogadjaju. :D

      Избриши
  22. Viđala sam knjige u Lili-ju, ali ih nikada nisam kupila, obično mi nisu bile zanimljive. :)
    Super post! :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi, nađe se pokoja zanimljiva, pitanje je samo da li tada kada tražiš ima ono što te zanima. :)

      Избриши
  23. Super post!!!

    Pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши