Par reČi umesto ,,Dobar dan"

23:48

Prošlo je neko vreme od mog poslednjeg posta. Napravila sam pauzu nešto jaču od mesec dana, i to vreme nepisanja sam iskoristila da malo porazmislim o svemu. Razmišljala sam o smislu bloga, o svojim tekstovima, načinu na koji se oni menjaju s vremenom, o svojim hobijima, o onome šta želim zapravo... Došla sam do zaključka da mi ovaj moj blog znači više nego što sam mislila.

Gore spomenuto vreme nepisanja odnosilo se samo na blog, i ova vrsta pismenog izražavanja mi je jako nedostajala. Bila sam ja aktivna na tom polju, nisam zapostavila knjigu kojom se bavim, ili neke privatne tekstove, ali uprkos svemu tome, obraćanje vama, međusobna interakcija, iznošenje sopstvenih misli i ideja... zapravo sve što čini ovaj moj blog svet, lični internet kutak, sve to mi je nedostajalo. Sada sam sigurna da, uprkos generalnoj sve većoj ljudskoj nezainteresovanosti za pisanu reč, uprkos tome što se većina toga svela na lični interes, internet popularnost i dobijanje besplatnih stvari, uprkos nekreativnosti, neambicioznošću, monotonošću i nedostižnim standardima koje pojedinci postavljaju a kojima smo neretko okruženi, ja, eto, neću odustati od blogosfere, za koju moramo nažalost priznati da nije u svom najboljem izdanju ovih dana. Ali, ja smatram da zajedno možemo da vratimo blogosferi njen pun sjaj, da učinimo nešto veliko, i još veće, samo dok radimo ono što volimo i ne zanosimo se masom koja ide u pogrešnom pravcu.
Birajte svoj put sami.
Čitamo se dalje!



Instagram: durrica



You Might Also Like

4 komentara

  1. Divno. Delim mišljenje, sa svakom pročitanom reči sam se sve više slagala s tobom. Pratim te na instagramu, tako da sam u toku sa svim dešavanjima. I dodala bih da imaš prekul storije <3

    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da si se vratila i da si spoznala sebe i vrijednost svog bloga za tih mjesec dana

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Super što si se vratila, delim mišljenje sa tobom. :)

    backojelic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши