GIVEAWAY | Teen Queen #2

00:12

Nedavno je moj iternet kutak proslavio svoj prvi rođendan. Zajedno smo ušli u novu 2017. godinu i prošli kroz većinu januarskih praznika. Ja sam napunila 16 godina i i na tom polju imala povoda za slavlje.Uveliko protiče jedno godišnje doba, a mi dajemo sve od sebe da ga iskoristimo najbolje što umemo, i ne škrtarimo slobodno vreme koje imamo. Pored svakodnevnih sitnica kojima se treba radovati i uživati u njima, zašto i ovde, na mom blogu, ne bismo priredili malu svečanost? Dobro je dok ima šta da se slavi, a ono što sam početkom pasusa pomenula su samo neki od razloga za to. Naime, organizujem mali giveaway, i nameravam da nekoga od vas obradujem paketićem, za koji smatram da nije ništa veliko, ali svakako je lepo i dolazi od srca. Ko god ga osvojio, znajte da je ovo samo jedan gest zahvalnosti, a svakako je ona koju osećam prema vama ogromna i neizmerna. 

U nastavku posta možete videti šta vam ja to poklanjam, a potom i pravila koja sam postavila. Nadam se da vam se pokloni dopadaju, i upamtite, ako ne osvojite sada nemojte očajavati, biće darivanja na mom blogu sigurno još puno! Sve vas volim i pozdravljam!








1. POTREBNO JE DA STE ČLAN MOG BLOGA (obratite mi se za pomoć ako ne znate kako to da postanete)
2. U KOMENTARIMA MI OSTAVITE SVOJE E-MAIL ADRESE ILI INSTAGRAM PROFILE, putem kojih vas mogu kontaktirati
3. U KOMENTARIMA TAKOĐE NAPIŠITE KOJE JE VAŠE OMILJENO GODIŠNJE DOBA I ZBOG ČEGA
4. ovaj put DARIVANJE NIJE INTERNACIONALNO, VAŽI SAMO ZA SRBIJU
5. DARIVANJE TRAJE 10 DANA, A 2.2.2017. ĆU IZVLAČITI I PROGLASITI POBEDNIKA

Instagram: ananass_tq



You Might Also Like

30 komentara

  1. @dixie_bl dijana.blagojevic2@gmail.com
    Trudim se da iskoristim svaki dan najbolje sto mogu, bez obrzira na to da li pada sneg ili kisa. Covek moze biti srecan samo ako u njemu samom sija sunce i ako se ne obazire na grmljavinu napolju. Zato ja nemam omiljeno godišnje doba, vec uzivam u svakom, za sta mi, moram priznati, ovaj blog mnogo pomaze.

    ОдговориИзбриши
  2. Givavej je stvarno lep i mnogo mi se dopadaju pokloni koje si spremila. Moje ominjeno godisnje doba jeste jesen jer tada je okolina i priroda izgledaju carobno ,svo to lisce koje se crveni i suska dok hodam i drvece koje je tiho i bez svog pokirvaca priprema za hladne dane koji nadolaze .

    mejl mihajlo125.jankovic@gmail.com



    ОдговориИзбриши
  3. Wow, kako divan izgled bloga. Oduševljena sam. Uz to sve pohvale za darivanje i želim puno sreće svim učesnicima.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Ana, ovaj post je predivan, čestitam ti na godišnjici bloga i želim ti uspješnu slijedeću godinu u blogovanju. Pripremila si preedivne poklončiće za svoje čitaoce i nadam se da će osoba koja osvoji giweavay biti presretna, ja nažalost ne žvim u Srbiji, pa ne mogu učestvovati

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  5. Divni pokloni!<333 Moje omiljeno doba je leto, ne ide se u školu, upijamo zrake sunca, dane provodimo uživajući u šetnjama.
    E-mail: jana.02.m@gmail.com
    Instagram: milivojevic__

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno su zanimljivi pokloncici.I drago mi je da vidim kako tvoj blog raste.
    A inace, moje omiljeno godisnje doba je leto.Zbog letnjeg raspusta, sunca i beskrajne zabave sa prijateljima.Obozavam ga takodje jer volim da posmatram prirodu kako se kroz godisnja doba menja, a u leto je najlepsa i najraskosnija.Cak mi to godisnje doba donosi i ouno vise srece.
    Idealno je za opustanje sa prijateljima pored keja, ili jednostavno za zezanje prskalicama, igranje frizbija, valjenje po travi i pravljenje piknika.
    Uhh..mogla bih jos svasta da pisem ali bih ti verovatno dosadila.
    Mail: stancicpetronija@gmail.com
    Insta: kaca_stam
    Srecno svima koji ucestvuju :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. unciradosavljevic@gmail.com
    @unaicaa
    Moje omiljno godišnje doba je leto, zato što mogu da se naspavam

    ОдговориИзбриши
  8. Poklončići su jako lepi. Volela bih da osvojim nešto. Uzgred, srećan blogorođendan. Moje omiljeno godišnje doba je leto, jer je tada letnji raspust.
    laadda.offical@gmail.com
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  9. Jako su lepe nagrade, i jako bih volela da nešto dobijem od toga. Srećan blogorođendan.

    adelaedinkaljesi@gmail.com

    @_a.kaljesi_

    ОдговориИзбриши
  10. Supe je poklon! Želela bih da nešto i ja dobijem. Srećan blogorođendan.


    jasminaljajko123@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Pokloni su predivni :-)))
    Moje omiljeno doba je zima, zbog raspusta, snega... Volim kad padne sneg, pa se setam po snegu, ostavljam za sobom tragove...cak volim i kad se smrznu prozori pa vidim kao neke pahulje... :3 Najlepse mi je kad stanem uz prozor, gledam kako pahulje padaju, dok stojim uz radijator i grejem se i pijem toplu cokoladu...zimska carolija :D

    hrjesik.marina19@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Milica Stanimirović25. јануар 2017. 11:17

    Omiljeno godisnje doba mi je leto...pokloni su predivni kao i tvoj blog!!
    milicastanimitovic264@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Nice giveaway! Super blog <3
    evildivination.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Lepo sto si organizovala ovako nesto. Omiljeno godisnje doba mi je definitivno leto i ne bih ga menjala pa ni nakon +40 stepeni. Prosto lakse mi je da se rashladim nego da se zagrejemzimi a kisu ne volim kao ni slojevito oblacenje :)
    milana1504@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Baš je lepo što si organizovala ovaj givawey ali ja ne mogu da učestvujem u njemu, ali nema veze. Ovim putem bih ti želela čestitati zbog toga što si pobedila u Marsinom givawey-u.

    ОдговориИзбриши
  16. Zaista lepi poklončići, draga! :)
    Smatram da svako godišnje doba ima i svoje prednosti i mane, ali bih mogla da kažem da mi je omiljeno jesen. Volim malo hladnije vreme, pa čak i kišu, a odeća za to doba godine mi je omiljena. :D
    insta: @muggleborn_witch_
    mail: nikolicdanica123@gmail.com

    introverted-dreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  17. Predivan post,giveaway je savrsen <33!Ljubim te!
    email:adjithequeen01@gmail.com
    instagram:adji_mm

    ОдговориИзбриши
  18. Divno, stavarno! Omiljeno godišnje doba mi je proleće, baš uzivam u tom lepom vremenu i radosti koja se kao zaraza prenosi vazduhom. :)
    @marsyly

    ОдговориИзбриши
  19. Što se tiče godišnjeg doba, nekako ne mogu da se odlučim između proleća i leta.☺ Poklončići su zaista predivni!
    (@princesskrofnica)

    ОдговориИзбриши
  20. Odlican post, cestitke na vodenju godinu dana bloga :) Navrati i kod nas na http://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
  21. Rođena sam na proleće, pa neka bude proleće :D
    Lepi poklončići :)
    Instagram: milica_bubulj

    ОдговориИзбриши
  22. Divni pokloni,šteta što nisam iz Srbije,no puno sreće onima koji učestvuju.😊

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Divni pokloni,šteta što nisam iz Srbije,no puno sreće onima koji učestvuju.😊

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. Divno, draga!
    Email: milicaraca333@gmail.com

    Novi post kod mene!
    milicaraca333@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  25. Čestitam ti na blogorođendanu!Ja nažalost ne učestvujem!Slike su sjajne!Nagrade su čarobne!Čestitam ti na 300 članova!♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO DARIVANJE je na mom blogu,pa ako želiš pogledaj!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  26. Draga sjajna si, darivanje je odlično! A i slike su ti vrh!
    Uradila sam sve korake. Omiljeno godišnje doba mi je leto jer tada ima najviše sunca haha i vreme je divno pa ga mogu iskoristiti kad god mogu i kako želim.Uživanju tada nikad kraja! Jednostavno leto je za uživanje i obožavam ga!
    Kasno sam videla darivanje i nadam se da još važi što sam se učlanila.
    Moj ursname instagrama : milena.9730
    Puno sreće želim svima! ☺��

    ОдговориИзбриши