Zašto toliko volim Grčku?

16:21


Kao što ste mogli da ispratite, što na mom blogu, što na Instagram profilu, nedavno sam bila u Grčkoj na moru, i malo je reći da sam se oduševljena vratila. Iako mi nije prvi put da posetim ovu izuzetno lepu zemlju, ja svaki put vidim nešto novo i iznova i iznova se išćuđavam i divim prizorima na koje naiđem, ljudima, jelima... ma čitavoj atmosferi koja tamo vlada. Zato dozvolite da vam u ovom postu prikažem neke od stvari koje su uzrok mojoj velikoj ljubavi prema jednoj mediteranskoj zemlji.


#1
Od kad sam prvi put otišla u  Grčku, tada su palme postala moja jedna velika ljubav. Da li zbog toga što ih nema u Srbiji, ili zbog prevelike fotogeničnosti, ali ja mnogo volim palme i to kako se one uklapaju u čitav jedan morski prizor.


#2
Nešto po čemu je Grčka jako poznata jeste giros. To je jelo koje se može naći svugde u svetu, ali nigde nije kao u Grčkoj, gde je i nastalo. Ne znam je li do načina spremanja, ili do posebnog sosa tacikija, ali ovo tradicionalno grčko jelo je preukusno i mislim da nigde neću naći nešto takvo kao što sam tamo. Ako se nađete u Grčkoj, ne sumnjam da ćete već prvi dan otići po svog giros i uživati u njemu.


#3
Primorski gradići su uvek načičkani vilama za izdavanje apartmana, te je meni jako simpatično kada gledam gomilu terasa i šarenilo peškira koji se tamo suše, kada gledam najrazličitije ograde i suncobrane na njima, a najviše od svega i ja volim tu terasu, jer je bezmalo predivno uveče ili ujutru sedeti i odmarati, uz pogled sa visine na palme, more, prolaznike...


#4
Grci su jako ljubazan i prijateljski narod, to mogu da potvrdim. Uvek su veseli, pričljivi, opušteni, vole muziku i zabavu... Zaista se osećam prijatno kada u prodavnici, kafiću, štandu sa sladoledom... naletim na osmehe  i ljubaznost. Kako sam često išla gradom i fotografisala najrazličitije stvari, između ostlog i kafiće, naletala sam i na konobare koji su mi pozirali i ljude koji su tamo sedeli i nasmejali se u kameru kada vide da slikam, umesto da okreću glavu i sklanjaju se pred fotoaparatom. Vidite o čemu govorim?

#5
Još jedna stvar koja je mene oborila s nogu jeste ta što Grci dosta paze na detalje i ukrase. Sitni predmeti, veoma lepi, nisu nikakva retkost i skoro na svakom koraku se mogu primetiti. Ipak, nije tamo sve nakičeno i budžasto, već je zaista sve na svom mestu i odlično se uklapa.


#6
Nektarine. Samo ću to reći. Mislim da vam ne mogu opisati koliko su grčke breskve nektarine sočne i osvežavajuće. Jednom rečju, predivne su u svakom smisli i nigde takve nisam jela, osim leti u Grčkoj. Znaće ko proba.

#7
Poslednja stvar koju ću danas spomenutui jeste jezik. Grčki jezik je zaista divan i lepo mi je da čujem na plaži ili ulici ljude koji njime govore. Uspela sam da zapamtim koju reč, ali bih volela da jednog dana čitav jezik naučim. Međutim, u poslednje vreme sve više se može čuti u Grčkoj i srpski jezik, jer ima dosta turista iz moje zemlje, pa se tamošnji stanovnici trude da se tome prilagode. Neizmerno mi je simpatično kada se muče prilikom izgovora slova poput č, ć, š i slično, ali moram priznati da im odlično ide. 


Nije teško zaključiti da sam veliki ljubitelj Grčke i maltene svega što ona nudi, od predivnih plaža i morske vode i zalazaka, pa sve do muzike i ukusne hrane. Iako sam do sada u Grčkoj išla isključivo u primorske gradiće, u letnjem periodu, stojim iza toga da bih jako volela da posetim i one koji ne izlaze na more, već u sebi kriju drugu vrstu čarolije. Ne sumnjam da su pojedini gradovi i znamenitosti divni, i svakako bih želela jednog dana i u takvu vrstu putovanja da se upustim.

Napravila gomilu fotografija, u ovom postu su prikazane samo neke od njih, ali očekujte da će do kraja leta biti još mnogo slika iz Grčke i Nea Flogite.


Jeste li vi putovali na more ove godine?
Volite li Grčku?


Instagram: laananass

You Might Also Like

9 komentara

  1. Predivne fotografije! Ja ljetujem na samom jugu Hrvatske (24 kilometra od granice s BiH) i tamo je P R E D I V N O! Magistrala je... Čudesna! Kad se putuje prema Metkoviću, putuje se uz rijeku Neretvu, a pri cesti su uvijek mali proizvođaći voća i povrća... Bolje marelice u životu nisam probala!
    Ok, malo sam previše pisala u jugu Hr, Grčka je predivna i zemlja i žao mi je što je nisam uspjela posjetiti... Bit će drugih prilika, a tada ću sigurno naručiti Gryos :)

    Tea time! - 4 predrasude s kojima se blogeri svakodnevno susreću: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post draga, zaista veoma lepe fotografije, dosuevljena sam! Ja sam davno imala prilike da posetim Grcku, ali sam jos uvek pod utiskom, jer je to jako posebna zemlja, s fenomenalno interesantnom kulturom, gradjevinama, i slicnim lepotama. Uzivala sam u postu jer si uspela da nam preneses cari i lepote ove drzave!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Nažalost nisam nikada bila u Grčkoj, ali moj prijatelj je posjećuje svake godine, a i redovno gledam vlogove youtubera koji tamo odu na ljetovanje, sv što mogu reći je wow i želim i ja što prije da odem tamo. Fotke su vrh

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  4. Toliko si ovo divno prenela, na momenat sam osetila karakterističan miris Grčke, mora, girosa. Nisam bila već 2, 3, 4 godine tamo na letovanju ali da budem iskrena poprilično čeznem za tim jer je lepša od Crne Gore 1026 puta!

    Girly world | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Nikada nisam bila u Grčkoj, ali mi je definitivno želja da je što pre obiđem. Ima veoma bogatu kulturu i istoriju (ipak je ona uneku ruku kolevka zapadne civilizacije), a tek da ne pominjem prirodne lepote i znamenitosti. U potpunosti razumem zašto si toliko očarana Grčkom i iskreno se nadam da ćeš u bliskoj budućnosti uspeti da vidiš i druge gradove :)

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post!Nisam još bila u Grčkoj,no kada god vidim ovako lijepe slike,stvarno poželim ići tamo!Slike su prepredivne,baš su me oduševile! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  7. U Grckoj sam na zalost bila samo jednom. Ali i to jednom je bilo dovoljno sa se slozim sa svakom tvojom recju. Prelepa zemlja. I odlican post.
    Nadam se da ces posetiti moj blog
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Slike su super.

    P.S. Uclanila sam se, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Nikada nisam bila u Grckoj ali moji rodjaci jesu i kazu da je fantasticno. Slike su jako kul i ja takodje vol palme.
    Olivanda.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши