Da li je Starbucks Coffee zaista tako divan?

16:22


Nikada nisam bila naročiti ljubitelj kafe, a tu averziju prema istoj razvila sam još u detinjstva, kada sam volela da zabadam nos u tuđe šolje, pa su mi često stariji govorili Porašće ti rep. Kako ja nisam želela taj čuveni rep koji se deci spominje, moja svaka želja za kafom se ubrzo ugasila. Iako obožavam njen miris, nemam naviku sada, kada smem, da je redovno konzumiram.
Svi ste sigurno čuli za Starbucks Coffee, jedan od najvećih američkih lanaca kafića u svetu. Kod nas ne postoji ovakav objekat, ali verujem da ste imali priliku da vidite slike na InstagramuPinterestu, slušate o njemu na Jutjubu... Hoću da kažem, iako ne postoji Starbucks kod nas, u Srbiji, ne sumnjam da ste dobro obavešteni o čemu govorim. 


Malo je reći da je kafa ovog brenda u skorije vreme postala izuzetno popularna, na svetskom nivou, i isto toliko hvaljena i tražena. Mnogo puta sam čula oko sebe kako bi bilo divno imati Starbucks i u našem gradu, što od onih koji bi želeli da probaju, što od onih koji su za to imali prilike u inostranstvu. Ja spadam u zainteresovane za ovo, jer volim da isprobavam nove stvari i ukuse, a preslatko izgleda providno pakovanje sa zelenom sirenom i rukom pisanim vašim imenom.
Ako ništa drugo, brend je estetski veoma privlačan, makar meni.


U speptembru sam išla na školsko putovanje, eksurziju (sledeći post će biti o tome), pa kako sam posetila Beč, Bratislavu i Budimpeštu, imala sam prilike i da iskusim proizvod čuvenog Starbucks-a. Kupila sam kafu u Beču, i dala 5 evra za svoj Caramel Frappuccino. Samo naručivanje je bilo jako interesanto, čak nas je čovek za kasom pitao Jel prvi put naručujete? Mislim, bile smo očigledne. :D
Trebalo mi je dosta vremena da odaberem šta ću, a kako ne volim jak ukus kafe, odlučila sam se za frapućino sa karamelom. Čovek me je pitao za ime, i ja sam rekla, ali ne i spelovala, tako da sam dobila Anna, što je ispalo veoma slatko. Mojim drugaricama je čak uspeo da pogrešnmo napiše ime, pa smo se i tome smejale, a on nije mogao da shvati razlog našeg kikotanja.


Ali to nije bitno, bitno je da smo se mi raskusurale, izašle iz kafića, i u rukama konačno imale svoje prvo Starbucks piće u životu. Usledilo je fotografisanje, kako nas samih, tako i basic slika, na kojima se vide samo naše ruke i skup čaša sa slamčicama.
Sve je izgledalo tak odivno, i još je ostalo samo da se proba i razbiju sve sumnje vezane za najbolju kafu na svetu.


Minut kasnije - bacile smo novac? Svaka po pet evra, pa izgleda da smo dale 30 ni za šta.
U čemu je problm, pitate se sad. Pa kako je moguće da tako divan bajan najbolji na svetu Starbucks nekome može da se ne svidi? Moram da vas razočaram, jer može.
Moj frapućino je bio previše blag, da se kafa mogla samo namirisati, a ne i osetiti u ustima. Šlag na vrhu, preliven karamelom, jeste bio ukusan, ali većinu proizvoda je činila kafa, koja je toliko bila razblažena. Shvatila sam u čemu je problem, a to je ogrmna količina leda, koji se brzo istopio i razvodnjio kafu, tako da nisam uopšte bila zaovoljna i kada sam se približila kraju, ono malo što je ostalo sam popila na silu.


Kao što vidite, moje prvo Starbucks iskustvo nije prošlo baš najbolje. Nažalost, nisam ništa više kupovala, pa tako je Caramel Frappuccino jedino što sam tamo probala. Drugi koji su imali ranije iskustvo, kažu da im hladne kafe i ledna pića ne valjaju, jer ima previše leda (sa čime se sada definitivno slažem), ali vruće kafe i tople čokolade su im predivne i najbolje koje su ikada probali. Tako da, još uvek nije kanso za mene i čuveni Starbucks, mada sam uverena da ću se sledeći put opredeliti za nešto toplije, makar toliko da mi prsti ne utrnu od hladnoće u dva minuta.





Čašu sam oprala i zadržala, jer, naravno, nisam mogla da odolim.

Da li ste nekada probali Starbucks kafu?
Kakvo je vaše mišljenje o ovom brendu?

Instagramlaananass
Prethodni postBiti drugačiji

You Might Also Like

17 komentara

  1. Moguće je da je Starbucks malo precenjeno piće, ali kako si i rekla, možda su pića drugačije teksture i načina pravljenja bolja. Žao mi je što tvoje prvo iskustvo nije bilo najbolje, ali uzmi u obzir to da si napravila sjajne fotografije! :D <3

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  2. Nikada nisam probala Starbucks kafu, niti imam neku preteranu zelju da to uradim. Nisam veliki ljubitelj kafe pa ne znam koliko bi mi se dopala, ali sigurna sam da ako bih naletela negde na Starbucks, isprobala bih cisto iz znatizelje. Fotografije su divne, zanima me koji fotoaparat koristis? :) <33

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii ♡
      Koristim Nikon D3200 ili kameru svog telefona (Samsung Core Prime)

      Избриши
  3. Niti ja nisam probala Starbucks, ali imala sam jednom priliku, više se niti ne sjećam zašto sam odbila. Mislim da se kafić pretjerano hvali, ali ipak ako bih i ja kupila vjerojatno bi to bilo samo da imam slike i čašu za uspomenu i dobre fotke *-* Predivne fotografije :*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Isto iskustvo, ove godine u Budimpešti sam bila oduševljena kada sam na svakom koraku nailazila na Starbucks i jedva čekala poručiti. No kada je došao trenutak kad treba poručiti ja nisam znala šta, pa sam izabrala obični cappuccino. Meni je iskreno bio dosta gorak ali mi se na neki čudan način dopao, vjerovatno jer nisam bila naspavana pa mi je davao energije haha. Fotografije su odlične!

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  5. Ima puno stvari koje su precijenjene tako da se ne bih čudila da je Starbucks jedna od njih. Nisam još nikada probala ništa od njih, ali imam želju. Dobar dio te želje je samo zbog slika jer sam basic, ali opet jer me zanima zašto je toliko razvikan.
    Post je odličan i fotografije su predivne *-*

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam do sada bila u prlici sa probam išta iz Starbucks-a, ali ako ikada budem u prilici da probam, sada znam da definitivno ne uzimam hladne napitke.
    Žao mi je to što ti je prvi utisak bio veoma loš, iako si, verujem, očekivala da će biti odlično.♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Iskreno nisam nikada probala Starbucks, ali imam nevjerovatnu želju. Isto tako, ja imam želju da probam i ta hladna, ali i topla pića. Ali naravno ja bih vjerovatno uzela kafu jer volim da je pijem, a mislim da se ne bi puno razlikovala od ove ovdje koju prave. Mada hvala ti na podjeljenom iskustvu, nadam se da si se lijepo provela na ekskurziji i žao mi je što ti se nije svidilo ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Giveaway

    ОдговориИзбриши
  8. Starbucks je više in zbog fotkanja nego zbog sadržine. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Smatram da je Starbucks dosta precijenjen,ponajviše zbog izgleda te čaše ali sigurno ima nešto i dobro za piti haha.Fotografije su odlične!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  10. Kako su divne fotke!
    Nisam probala, ali imam želju, veeliki sam ljubitelj svih vrsta kave tako da ja uopće ne sumnjam da će se meni svidjeti ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  11. Istina Starbucks deluje tako sjajno, ali pet evra za kafu... Uh, meni bi bilo žao, kad znam da je po odličnim beogradskim kafićima maks 250 dinara :D

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan, i kao i uvijek originalan post, sa fantastičnim fotografijama. Ja sam starbucks prvi put probala u osnovnoj školi, kada smo išli u Tursku na ekskurziju, i znam da je nešto slično koštalo i moram priznati da mi se mnogo dopao ukus, ali ipak, mislim da starbucks ne čini toliko kvalitet, koliko kvantitet i činjenica da ga svi fotografišu i stavljaju na socijalne mreže, poput tumblra i instagrama.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  13. Kako divne fotografije i sam post. Prelepo, drago mi je da si sa nama podelila svoje iskustvo. Izgleda da neke stvari i nisu toliko savrsene koliko nam se cine, ha? :) <3

    ОдговориИзбриши
  14. Hej, hej! Odličan post. :)
    Nisam probala Starbucks kavu, a nemam ni neku želju budući da ne pijem kavu uopće. Moram pohvaliti tvoj blog, sviđa mi se jer je vrlo originalan. Pratim te i nadam se da ćeš uzvratiti:

    Carstvo zapisanih misli

    tako da ostanemo u kontaktu. :)

    Uživaj u ostatku vikenda! ♥

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post, koji je i istinit <3! I sama sam probala njihovo pice i kao sto si i sama rekla zaista nista posebno, jer je ako mene pitas precenjeno <3! Sto se estetike tice, jesu vrlo napredni ali previse leda i bezukusnost ostaju :)!

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam probala,ali sam cula za njih 😄Zapratila sam te na tvom blogu,ti si jedna od retkih blogerki koje sam uspela da nadjem,a da su mojih godina,tako da su mi veoma interesantni postovi😊
    Moj blog ako si zainteresovana
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши