Reći drugima za blog ili ne?

23:20


Idem školskim hodnikom. Laganim korakom se približavam učionici. Ulazim. Sve oko mene je poznato: klupe, zidovi, tabla... lica. A da li sam ja njima poznata? Do juče stidljiva devojčica iz treće klupe, često glave zabijene u knjigu. A danas? Odlučila je da deo onoga što se nalazi u njenoj pametnoj glavici i podeli sa svetom. Piše blog. Ona je sada blogerka, rekla je drugarima za to. Saznali su, i od danas više svoje tajne misli neće moći da piskara u sopstvenu internet stranicu. Bar ne dok bura oko njenog bloga ne prođe. Danas znaju - ismevaju je, podržavaju, gledaju je kao ludu... Sutra zaborave na sitnicu da se neko iz njihovog okruženja bavi malo drugačijim hobijem od njih, i sve se vrati u normalu.



Reći drugima za blog ili ne? Pišemo svoje blogove iz hobija, ljubavi prema pisanjem, željom da sa svetom delimo svoja iskustva i mišljenja... Nije mali korak odlučiti se na to da se nekome poverimo i otkrijemo za postojanje internet stranice koju mi sami uređujemo, ispunjujući je fotografijama i tekstom koji smo sami osmislili. 
Kao i sve u životu, i kazivanje osobama za blog ima svoje mane i prednodti, a mišljenja su podeljena.


Ako se odlučite na to da kažete društvu za blog, budite spremni na osuđivanja, ali naravno i na podršku. Ljudi su drugačiji. Neki prosto ne razumeju. Osuđivaće vaš rad i pre nego što ga pogledaju, samo zato što se uplaše svakoga ko je iole drugačiji od njih, ko se bavi nekim nesvakidašnjim hobijima, ko razmišlja drugačije i mašta...
Sa druge strane, pravi prijatelji će stati na vašu stranu. Podržaće vas, iskreno posavetovati i reći šta zaista misli. Ako je potrebno, čuvaće vašu tajnu ako to želite.


Ako nikome ne kažete za svoj blog, ne verujem da ćete se radovati svom uapehu kao da ste nekom rekli. Koliko god mi svi imali svoje drage čitaoce, koji nas podržavaju i bodre, zaista je jako lepo i važno da se nekome pohvalimo i sa nekim podelimo svoju radost. Priznaćete, kada vam se nešto lepo dogodi, jel da da je uvek još lepše ako se nekome ispriča?


Još jedna stvar, ako kažemo prijateljima za blog, pretpostavlja se sa će oni iščitati svaki naš objavljeni post. Samim tim, na blogu se ne mogu naći naše tajne, koje ne bismo podelili ni sa kim koga lično poznajemo. U redu je da najbolji prijatelji znaju naše tajne, ali je isto tako i u redu da neke sačuvamo samo za sebe.

. . .

Uh, sada sam zbunjena. Svaka od dve moguće opcije za sobom vuče dobre i loše strane. Za koju god da se odlučimo opciju, moramo biti spremni na prednosti, ali i 'rizike' koje ta odluka donosi.
Za moj blog zna moja najbolja drugarica i porodica. Niko više. Moja najbolja drugarica čita svaki moj post i uvek me podržava. Zahvalna sam joj na tome od srca i nimalo se ne kajem što sam joj rekla za svoj blog. ♡
Uskoro idem na ekskurziju i planirala sam da tamo saopštim još par dobrih drugarica da imam blog, ali sam ipak u dilemi.
Mislim da je za sada najbolje da ostane na tome da od društva zna samo moja najbolja drugarica. : )


Mislite li da je bolje reći drugima za blog ili ćutati?
Ko sve zna za vaš blog?


You Might Also Like

19 komentara

  1. Stvarno je velika dilema reći ili ne. Ja sam rekla samo najboljim drugaricama i porodici. Međutim, od svih ljudi u celom svetu, moj blog/jutjub kanal su otkrili baš osobe iz mog mesta i okruženja. Među tim osobama su bile i neke moje drugarice koje mi uopšte nisu ni rekle da su našle moj blog, tako da, moguće je i to da poznanici čitaju tvoj blog, a da ti nemaš pojma.

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja jos uvek nisam spremna da kazem drustvu, ali mi je drugarica danas rekla da je pronasla moj blog, i nije mi bilo bas prijatno. Rekla je da joj se svidja i da redovno ulazi da cita moje postove.

      Избриши
  2. potpuno se slažem sa tobom oko ovoga. ja nikome nisam rekla za blog osim drugarici koja baaaš voli da ga čita. mislim da je ovako lakše, jer mi je malo bezveze da ljudi u mojoj okolini čita ono što mi je u mislima :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post,odlicna tema.Jos kada sam napravila blog pardrugarica je saznalo,a sad zna dosta njih.Mislim da ne bi trebalo da se bojis da kazes.To je tvoj hobi,i treba da se ponosis uspehom koji njime postizes.Mene do sada niko nije osudio,svi su bas pozitivno odreagovvali,a neke drze moje slike na pozadini telefona.Tako da ja sam za,jer da ti i neko nesto kaze to je njegoo misljenje,a ako ta osoba nije bitna ne treba ni da ta dotice <3 :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam generalno za to da blog ne treba da bude skrivan u tajnosti. n početku sam se nekako plašila da će mi se svi smejati zbog toga, međutim, reakcija je bila zaista sjajna. A što se mene same tiče, to što moji prijatelji čitaju moj blog samim tim znači i mnogo više pregleda i komentara, pa samim tim, što da ne? :) Predivan post, Ana! <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. Za moj blog skoro godinu dana niko nije znao. Posle sam rekla jednoj, pa drugoj drugarici, pa su mlađe sestre mojih drugarica počele da ga čitaju, pa su ubrzo za njega saznali svi iz razreda. Stvarno me svi podržavaju i niko mi nikada nije rekao nešto ružno. Zapravo su oduševljeni i uvek mi govore kako divno pišem i sve to. :) Mislim da sve zavisi od sredine u kojoj živite. U mojoj su svi super prihvatili činjenicu da imam blog, a u nekoj drugoj bi to možda osuđivali, ne znam... :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam takodje za svoj blog reko samo najboljoj drugarici. U zadnje vreme ne postavljam posto e zato sto nemam vremena zbog prijemnog. Ja imam iskustva sa tim omaložavanjima. Imao sam youtube kanal. Planiram da ga obnovim i mislim da je bolje da nikom osim porodici i najboljima ne govorim za yt i blog.

    Odlican post i super tema. Svaka cast

    ОдговориИзбриши
  7. Za moj blog zna samo moja porodica,te moje dve najbolje drugarice.Ostali ne znaju i ne planiram da im kazem,bar ne jos zato sto sam tek pocela :)

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogi ljudi iz mog okruženja ne znaju da ja imam blog ne zato što me je strah da im to kažem već prosto ne osećam potrebu da to objavljujem na sva zvona. Opet jako veliki broj ljudi koje poznajem znaju da imam blog i nikad nisam imala neku neprijatnost jer društvo u kom se krećem jeste dosta straije od tvog i nekako je ta nezrela faza prošla. Dok sam išla u srednju školu neki dečaci iz razreda su saznali i komentarisali su mi uvredljivo neke postove i nazivali me pogrdnim imenima. Danas ja zaradjujem od svog bloga, znam gomilu ljudi i imam mnogo pregleda i poseta a oni su napustili fakultete, žive na grbači svojih roditelja, jedan se odselio na selo jer nema od čega da živi u gradu... i tako. Kolo sreće se okreće. Posvećenost nečemu se uvek isplati.

    Vremenom kad osetiš potrebu podeli to sa još nekim. Nemoj ništa da radiš na silu...Sve treba da teče svojim tokom.


    Moj blog: Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  9. Za moj blog ne zna puno ljudi iz okruženja, ne zato što me je strah, jednostavno nemam potrebu da svima govorim o tome..
    Nekoliko ljudi koji znaju da imam blog me podržavaju to što radim.
    :)

    odličan post i tema! :) <3

    ksendzi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Za moj blog znaju par prijatelja, i s vremena na vreme mi kažu da su čitali i mnogo mi je drago zbog toga. Nikada nisam doživela kritike i hejtovr na račun bloga, ni na njemu samom, a ni uživo. Ne krijem da imam blog, a ni ne hvalim se njime na svakom ćošku. Ponosna sam svojim brojem članova i postova. Ne pišem nikakve tajne, pa mi ne smeta da ljudi iz moje okoline čitaju moje postove. Šta više, dobro mi dođe kad znam da neko čita i pohvali ga s vremena na vreme.

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Kao sto neki znaju ja sam anoniman na svom blogu i voleo bih da neko vreme tako ostanem. Mozda sam 5 prijatelja ukupno rekao da imam blog, jer su mi dragi i znam da nece reci, ali nisam rekao kako se zovem na njemu i neke druge detalje. Prosto mislim da jos nisam spreman, a i vremenom mislim da ce citaoci zeleti da znaju informacije o meni, ali kada to bude i ako budu bas trazili, verovatno cu napisati post vezi toga. :)
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam u ovoj situaciji da idem u skolu ali sam punoletnabi donekle znam sta zelim...
    Ja sam krenula da pisem u pocetku zbog sebe ne misleci ni da cu da budem gledana ali moj blog je polako krenuo da raste i samim tim sam orvorila stranicu i krenula da delim postove na profilu...meni bliski ljudi znaju da sam otvorila blog cak se i moja mama nasmejala na to kad sam rekla ali mi nije stalo do misljenja drugih...ja sam ovo uradila prvenstveno zbog sebe.

    Mislim da ne trebas da kazes samo roditeljima i najblizim drugaricama ako vise ne mozes da drzis u sebi...ali danasnje prijateljstvo zna da pukne i da na kraju krenu jos gore price...


    Poseti moj blog ako zelis

    ssforevermakeup1.blogspot.rs

    Zelim ti puno uspeha i pratim ticu tvoj rad :*

    ОдговориИзбриши
  13. U istoj sam bila dilemi kada sam počela pisati, onda kažem porodici i samo objavim post na fb i svi tako saznaju. Nisam imala loša iskustva, bar ne komentare na blogu i lično. Vjerujem da neki koji ne razumiju naš hobi ponekad nas gledaju površno, ali mi onda objavimo neki dobar tekst koji se ne odnosi samo na šminku i modu i malo porušimo tu predrasudu :) Ti si mlađa i dosta je oko tebe, vjerujem nezrelih ljudi i nemoj uzimati srcu svačije mišljenje. Sve dok si ti srećna zbog bloga, ti piši :) :*

    ОдговориИзбриши
  14. Ni za moj blog ne zna puno ljudi iz mog okruženja upravo iz razloga koji su i u nekoliko pretodnih komenatara navedeni, a to je da nemam potrebu da svima pričam o tome.
    P. S. Prvi put sam na tvom blogu i sve pohvale, jako lepo izgleda. Ako želiš, učlani se na moj blog, uzvratiću.
    blog: Fashion, Beauty and Style
    facebook: Fashion, Beauty and Style
    instagram: _fashion_beauty_and_style_

    ОдговориИзбриши
  15. Od samog pocetka, ja sam svoje postove delila sa prijateljima na Facebook-u. Nekim ljudima se to nije svidelo, jer uvek se nadje neko ko ce da baci neki hejt, naravno. Sa druge strane, vecina je odreagovala pozitivno i to mi je bilo najbitnije. Sve vise sam imala samopouzdanja i samo sam gurala dalje :-)
    Voli ono sto radis, slusaj sebe i ne uvazavaj misljenja drugih :-*
    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti :-)

    POGLEDAJTE MOJ POSLEDNJI POST:
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/05/basics.html

    ОдговориИзбриши
  16. Ja sam skoro rekla najboljim drugaricama, jer su se cudile kako sve znam oko kozmetike. A ni roditeljima nisam htela da kazem, ali su provalili kada su poceli da mi stizu paketi od ljudi sa kojima sam sklopila saradnju. Sada mi je i drago sto sam rekla, jer me mama uvek posavatuje oko slika, teksta kaze mi sta da promenim ili dodam i ne znam sta bih bez nje pomoci sada :)

    ОдговориИзбриши
  17. Super je post♥
    Inace,clan sam tvog bloga.Nadam se da ces uzvratiti! :)

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  18. U potpunosti te razumem, samo dve moje drugarice znaju za blog, i ne verujem da ce u skorije vreme iko drugi od drustva saznati. Citavsi blog ljudi mogu na neki malecki nacin da ti "udju u glavu" i vide tvoje tajne, i tvoja osecanja. Kada bi rekla 7-8 osoba znam da bi se to proculo i da bi vrlo brzo i ostali saznali, ukljucujuci osobe i koje ne volim bas toliko... Svako ima svoje misljenje, ali sto se mene tice, nisam jos spremna da podelim svoj blog sa svetom. :) ♥

    ОдговориИзбриши