Hristos vaskrse! - Uskrs, 2016.

14:09


Uskršnje jutro je. Budim se ranije nego obično. U mojoj kući vlada uzbuđenje i pozitivna energija, što sam odmah primetila kod mame koja je došla u moju sobu da mi poželi dobro jutro. 
Na brzinu se protežem, ustajem i oblačim, nameštam krevet i odlazim u dnevnu sobu. Mama, tata i brat su već tu, doduše tata i dalje u pidžami. 
Neki običaji i tradicije se menjaju, što je sasvim u redu, ali neke ipak ostaju iste, i upravo to što su godinama prisutne je ono što ih čini posebnim.  
Pre doručka obavezno odemo kod babe i dede, čestitamo praznik, i izlupamo par jaja (ja obično gubim, mada mi se ponekad i posreći). Naravno, sledi doručak koji ne može da prođe bez jaja. :)
Ostatak prepodneva prolazi u tatinom pripremanju roštilja, maminom dekorisanju trpeze, i mom i bratovom isprobavanju kolača. 
Razmenjujemo jaja i sa rodbinom, komšijama, a ono što jako volim jeste kada se mi, sva deca iz ulice, i mlađa i starija, okupimo. Svako iznese po jedno jaje i onda organizujemo takmičenje.


Hristos vaskrse! Srećan Uskrs svima koji ga ovih dana slave. Želim vam da ga provedete u veselju i nasmejani, okruženi ljudima koje volite.  Prvi dan Uskrsa je prošao, nadam se da vam je lepo protekao. Preostala su još dva, i ja vam od srca želim da ih iskoristite na najbolji mogući način i da vam bude lepo. Kucajte jaja, jedite kolače i uživajte! ♡




Kako ste proveli prvi dan Uskrsa?
Da li više pobeđujete ili gubite u kucanju jaja?



You Might Also Like

11 komentara

  1. Prelepo, draga! :) Za neko čudo, ove godine je moje jaje po prvi put ostalo jedino celo, pa biu se moglo reći da sam ove godine bila pobednik. :) Nadam se da lepo provodiš praznike i da uživaš više nego ikada do sada! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  2. Predivann post,slike su savrsene ❤️!Uskrs sam divno provela u drustvu najdrazih osoba ❤️!Zelim i tebi sve najlepse,bas mi se dopada sto organizujete to takmicenje oko mene su sve babe i dede tako da....Sve u svemu divno ❤️!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Srecan Uskrs, slike su prelepe i tekst. Odusevljavas me, svaka cast na toliko clanova :*** <333 Na zalost gubim hahha.
    Na blogu je jedna anketa sa desne strane pa bi mi znacilo da glasas <3



    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман2. мај 2016. 18:09

    Srecan Uskrs!Jako slatke slike❤️Divan post,jako zanimljivo!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Srećan uskrs. Kod mene je bilo jako veselo, samo što zadnje 2 godine tata je na terenu, ali Bože moj, nadoknadiće se to ♥ Jaja su ti prelepa ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Srecan Uskrs! Jaja su prelepa!

    mysecretworld22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post! Ja sam uglavnom gubitnik, moje jaje uvek prvo pukne :( Slike su ♥-♥!

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post :) Slike su fenomenalne :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post! Slike su takodje odlicne. Srecan Vaskrs sa zakasnjenjem! :))
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. jako mi se dopadaju slike volim uskrs i farbanje jaja tadkoej!
    zelim ti lep dan draga moja!
    I uclani se ako vec nisi,uzvracam :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши