Plan radnog dana - 2. deo

13:11

Pozdrav! Pišem drugi deo OVOG posta. Nešto nisam zadovoljna prethodnim, jer sam rekla sebi da neću ići na dugačko, međutim sam itekako razdužila. Ovaj put će biti drugačije. Dakle, donosim vam post o planu radnog dana kada ste prepodnevna smena. Prošli put sam pisala o poslepodnevnoj smeni i prolazila sam i kroz to kako ja provedem vreme pre škole, tako da je ovo i polu-rutina post. Uživajte!

14:00 - 16:30
Dolazak iz škole. Raspremanje, ručak, odmaranje uz TV, telefon ili knjigu.  U obzir dolazi i kratka dremka, jer ipak ne treba da se komirate od spavanja, a ima i da se uči.


16:30 - 19:00
Učenje. Da, mora se i to. Uglavnom ja sam učenjem počnem između pola pet i pet, pa završim do sedam, pola osam, u zavisnosti od toga koliko imam da učim. Nekada se oduži i do deset. Naravno, neizostavne su pauze ismeđu lekcija, zadataka, zatim užine ili večera. Meni najbolje energiju daje limunada i činija ideckanih voćki. 

19:00 - ...
Knjige, serije, druženje, TV, mobilni, spremanje stvari i knjiga za sutradan, tuširanje, mazanje noktiju, trening... Bilo šta što će nas opustiti pred spavanje i dati lep završetak danu.


... - ...
Ne znam kakva je vaša navika i da li ste noćne pice il spavalice, ali ja, kada znam da će se moj telefon oglasiti sutradan u 6:00, moram da legnem ranije ako bih da preživim budna sutrašnji dan. Dakle, kada sam prva smena, obavezno legnem pre pola dvanaest. Možda jeste rano, ali bar sam sutradan odmorna i donekle naspavana. :)

Uostalom, nije bitno vreme, vec imati plan i organizaciju. Ako sami sebi zadamo neki cilj, treba da ga poštujemo i ispunimo do kraja. :)

Šta vi radite kada se vratite iz škole?
Jeste li noćne ptice ili spavalice?


You Might Also Like

11 komentara

  1. Анониман30. мај 2016. 15:39

    Odličan post,imamo jako sličan tok dana!

    Pogledaj moj blog -> https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, jako zanimljiv. Odlične fotografije!! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post i odlična organizacija.:) Ja nema šanse da spavam preko dana, jer ako zaspim nema mi ustajanja do ujutru. :D
    Inače sam noćna ptica ^^ hahah

    drugi post je objavljen, ko želi može ga pročitati i učlaniti se:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,ja ucim cim dodjem iz skole,kako bih ostatak dana imala za druzenje i igru.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jako zanimljiv post, uživala sam čitajući. Posjeti moj blog i posljednji post.http://mimicaa27.blogspot.com/2016/05/sta-se-nalazi-u-mom-putnom-neseseru.html

    ОдговориИзбриши
  6. Super post *-*
    blogger-balkan-news.blogspot.hr učlani se u naš blog :D

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post, draga! Isto kao i ti najviše vremena provedem učeći,. međutim sada mi se škola konačno završila tako da mogu malo da 'danem' dušom. Predivne fotke! <33 :)

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  8. Super post i slike su jako lepe. :)
    Učlanite se na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  9. Koliko samo obožavam ovakve postove. Volim da imam neki plan u glavi kako će moj dan izgledati, uglavnom smo jako slične po pitanju organizacije. Baš mi se dopala tema posta, kao i fotografije!


    Zaprati moj blog ako ti se dopada, nova sam - Life Lover

    ОдговориИзбриши
  10. Nemaš pojma koliko mi se dopada ovaj post. Nekako mi se čini ( za ovih dva dana koliko sam na blogger-u ) da su svi blogovi isti, a postovi uglavnom dosadni i sa sličnim temama. Ovo je nešto drugačije i zaista mi se sviđa ( definitivno ću se prijaviti na blog ). Što se tiče mene, imam naviku da oko pola pet, pet STVARNO krenem sa učenjem, ali onda se naravno oglasi telefon i ja ga isključim tek oko šest, pami se učenje oduži do oko osam. Mislim da je ovaj tvoj način dosta efikasniji, i pokušaću da primenim neke od ovih stavki.. <3

    ОдговориИзбриши