Me Before You

15:54




Jao, ljudi moji. 
Nisam vam pisala dva dana, a osećam se kao da to nisam radila bar jedan mesec.
Bilo kako bilo, u Somboru sam, kod sestre, pa nemam toliko vremena za pisanje, ali ne brinite, naći ću neko rešenje dok se ne vratim u Beograd.
Pa, rekla sam vam da ću da vas voditi svuda sa mnom ovog leta. Jedna od stavki na mojoj TO DO listi za ovo leto jeste svakako otići sa drugarucama u bioskop.
Trebalo je zaista mnogo vremena da se odlučimo za film, ali smo na kraju odabrale jedan ljubavnog žanra, iako nam to na početku nije bilo ni na pameti.
Film se zove Me Before You, a preved je kao Dok nisam tebe srela. Dakle, ljubavog je žanra, ali nema klasičnu priču. Jeste tužan, ali ne i patetičan.
Ja sam, iskrena da budem, uživala. A to nešto govori, s obzirom da nisam baš veliki ljubitelj ljubavnih filmova.
Od mene imate preporuku, pogledajte film, nećete se razočarati. :)
Inače, neću vam otkriti kakvu simboliku imaji ove crnožute čarape, saznajte sami. ;)
I još nešto, nisam mogla baš za vreme filma da fotogtafišem, pa sam sve slike iz ovog posta vezane za film preuzela sa interneta. :)





Još jednom, film je predivan i nečete se razočarati i baciti novac.

Film je rađen po knjizi, koju ja nisam čitala, ali drugarica jeste, i zadovoljna je. :)
Da li ste gledali ovaj film i kakvi su vam utisci?
Volite li bioskope?
Preporučite mi neki film, ako ste skoro išli u bioskop.


You Might Also Like

10 komentara

  1. Анониман4. јул 2016. 17:14

    Film sam pogledala i apsolutno sam oduševljena! Jedan od boljih filmova koje sam u zadnje vrijeme pogledala i sad jedva čekam da pročitam i knjigu! Preporučam svima da pogledaju deefinitivno!

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Sad si me stvarno zainteresovala ovim crno-žutim čarapama, haha. :) Moraću da pogledam film, pošto mi se čini da ti i ja imamo sličan ukus, verujem da će mi se dopasti. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Moja mama obožava taj film (a nije neko ko preferira ljubavne filmove). Ovo je jedan od retkih ljubavnih filmova koji nije patetičan i glup.
    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Dok nisam vidjela cijelu sliku, mislia sam super kombinacija, kad sam malo spustila dole, gledam, a sta je ovo? Haha . Pa sam onda procitala sto.si napisala i bas si me zaineresirala da pogledam ovaj film :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam gledala ovaj film, niti čitala knjigu. Mnogo volim bioskop pa možda i odem da pogledam. Odličan post! ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/outfit-post-what.html
    Molim vas, kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/6UBeWj

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post moram priznati. :)
    Nisam gledala ovaj film mada sam cula samo poza njega i za knjigu. Moram ga pogledati. ♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Bas me interesuju ove crno-zute carape! Mada, ne volim u opste ljubavne filmove pa mozda pogledam, cisto da otkrijem simboliku carapa ☺

    Misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam knjigu čitala, i razmišljam da pogledam film, mada sam na knjigu plakala... Radije čekam da se nađe negde na internetu jer zaista nije lep prizor videti mene uplakanu, u bioskopu. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam gledala film i nisam citala knjigu,ali sam cula da dosta njih hvali oba.Nisam skoro bila u bioskopu,a poslednji put je to bilo u martu ja mislim kada sam gledala treci deo Divergentnih.Ali inace obozavam bioskop :)!Divno <33!

    ОдговориИзбриши