31. avgust - kako ga iskoristiti na najbolji način?

12:14


Uveliko svesna činjenice da je danas 31. avgust i sutra ustajem u 6, kuckam vam ovaj post u nadi da ću vas malo razveseliti i oraspoložiti idejama kako da provedete poslednji dan ovog letnjeg raspusta.
Nadam se da, kada se osvrnete na dešavanja od juna, jula i avgusta, osećate se lepo i ispunjeno, a vaša lista stvari koje treba da uradite za leto 2016 pršti od štikliranih stavki. :)


Ja ovog leta nisam  išla dalje od granica Srbije, ali sam se trudila da vreme provedeno u njoj iskoristim na najlepši mogući način. Možda nisam uradila baš sve sa svoje liste, ali velika većina je odrađena, i ja sam zadovoljna. Osećam kao da ovaj raspust nisam protrsćila. Uvek sam bila u pokretu, radeći stvari koje me ispunjavaju, i otkrivala nove, i bilo mi je lepo. :)


Danas, poslednjeg dana raspusta, ne planiram da radim ništa spektakularno. Mislim na izlaske. Večeras neću nigde ići, a sinoć sam izašla sa drugaricama na 'zbogom letnji raspuste' veče.
Danas ću raditi uobičajene stvari koje radim pred neki događaj. Prati kosu, srediti nokte, isfenirati se... samo neke od stvarčica koje treba da uradim.
Takođe, čitaću knjigu, pogledati koju epizodu serije, trčaću, napisaću par strana svoje knjige, dovršavaću planer koji izrađuem  (u nekom od narednih postova ćete imati priliku da ga vidite)... Kao što rekoh, jedno sasvim uobičajeno veče. :)


Vama predlažem da se danas opustite. Ne nabijajte sebi tenziju i tremu pred sutra, već se večeras opustite i malo obuzdajte uzbuđenje koje vas drma. 
Pustite laganu muziku, i posvetite veče sebi, uz neku lepu večeru i penušavu kupku. :)

Ali, to radite uveče. A što se prepodneva tiče, iskoristoite ga. Vreme je divno, izađite u neku šetnju, svratite usput do poslastičarnice, napravnite piknik sa društvom ili porodicom... Uživajte u lepom vremenu i poslednjem avgustovskom danu ove godine. 
I upamtite, iako niste izvršili sve sa svoje letnje liste, nemojte očajavati. Ipak, gotov je samo letnji letnji raspust, ali ne i čitavo leto, koje će trajati još veliki deo septembra! Kapirate šta vam govorim. :D


 preporuka: post koji sam pisala na temu svog prvog dana u srednjoj školi - OVDE

Kako ćete vi provesti današnji dan?


You Might Also Like

32 komentara

  1. I ja sam današnji dan rezervisala za opuštanje, dakle - šolja vrućeg kakaa dok kuckam postove, slušanje muzike, čitanje pislednjih stranica knjige... Uglavnom, uobičajeno, s tim što ću večeras morati da navijem alarm posle "dugo" vremena. :) Predivan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti čitaš poslednje stranice knjige, a ja sam tek započela jednu, pa čisto sumnjam da ću je večeras dovršiti :D

      Избриши
  2. Meni je faks tek za mjesec dana i u fazonu sam " Ima vremena do toga " , a vrijeme strašno brzo prolazi!
    Inače, cure sretna vam i uspješna nova školska godina. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Pa ja ću danas izaći u šetnju sa prijateljicom, kao i uvijek. Navečer spremiti šta ću sutra obući, okupati se i sve što dolazi uz to. I pokušati se duševno spremiti za novu školsku godinu. Sretno svima!


    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Koja slucajnost, i ja sam takodje predhodno vece imala 'zbogom letnji raspuste' vece sa najboljom drugaricom, i bilo nam je jako zabavno. Nismo mogle da se pomirimo sa cinjenicom da je letnji raspust vec gotov. A danasnji dan cu da provedem spremajuci i opustajuci se uz neku dobru staru muziku. Super saveti, srecno u novoj skolskoj godini!
    xx

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Danasnji dan mi je bas lepo poceo,upravo doruckujem i citam postove!Malo sam uzbudjena,jer krecem u 8. razred i znam da ce se desiti puno zanimljivih stvari u bliskoj buducnosti!Bas mi se dopada tvoj tekst i saveti!Cestitam za 200+ citalaca!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam druga smena tako da cu se ujutru spremiti. Danasnji dan cu provesti kao i svaki prethodni- uzivacu u raspustu ne radeci nista specijalno. Zelim ti uspesnu novu skolsku godinu! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja i dalje ne mogu da vjerujem da je ovo zadnji dan raspusta, sjećam se kišnog, posljednjeg dana škole kada sam došla kući i rekla sebi to je to, zbogom školu, pa sam u sebi pomislila, brzo će proći ovaj raspust i očigledno sam bila u pravu :/ Današnji dan ću provesti slično kao ti, pisat ću neke postove unaprijed za blogove, pogledati film, možda par epizoda serije, pripremiti se za sutra i jednostavno raditi uobičajne stvari na ovaj posljednji dan raspusta. Inače jako mi se dopada ovaj post, svaka čast :D (Y)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Takođe ne verujem da je ovo zadnji dan raspusta...Sve je tako brzo prošlo!Sve u svemu bilo je lepo dok je trajalo!:)Drago mi je da si se lepo provela na raspustu i želim ti sreću u novoj školskoj godini.Hvala ti na divnim savetima!
    P.S 'zbogom letnji raspuste' veče moram definitivno da uvedem i ja! ♥ :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post i slike !
    Ja ću danas još da negiram činjenicu kako škola uskoro počinje jer je dan žalosti 5.rujna za mene,hahah,no isto mislim da ću jednostavno izležavati se s prijateljicom dok ne odem u Zagreb gdje ću i ići u školu.Tako da zadnji ću dan provesti na sastancima,ali i izvan mojeg doma tako da nisam sigurna kakve osjećaje imam o ovome.
    A tebi draga želim sve,sve najbolje za nadolazeću školsku godinu ! Puno sreće za prvi dan,ali i sve ostale ! :)
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo je fenomenalno, Ana! :) (Oduševljena sam fotkicama, hehe) Ja ću današnje veče provesti sa mamom kupujući odeću za školu i naravno pribor. :) Osim toga čeka me i pranje kose i jedna dugačka kupka. :) <33

    ovi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  11. Pre svega moram ti reci da si uspela kada je u pitanju oraspolozenja...Zaista si mi nekako popravila dan ovim postom, i ovim predivnim originalnim slikama. Vrlo zanimljivo, zaista. Sada je oko 17h, upravo sam ustala (jer sam nocas bila u provodu), a ostaje mi dda uradim sve ove stvari koje si ti navela, jer su iste deo moje svakodnevne rutine tako da ih ne mogu preskociti :D

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaka ti puno, uvek ostavis komentar koji mi definitivno popravi dan! :* <33

      Избриши
  12. Meni predavanja na fakultetu počinju tek za nešto više od mesec dana, pa mi se ovaj dan ne razlikuje mnogo od ostalih. Želim ti puno sreće u novoj školskoj godini. :*

    Jako mi se sviđa tvoj blog. Da li želiš da pratimo jedna drugu? Učlani se na moj blog ako želiš i uzvratiću-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan post draga Ana <333!Potpuno se slazem sa tobom :)!Slike su bozanstvene,srecan ti pocetak skole <33!

    ОдговориИзбриши
  14. Pa malo sam okasnila na ovaj post jer je 31.08. već gotov. Ja sam ovaj dan provela tako što sam mučila samu sebe zbog škole koja me čeka sutra ali uredu je jer samo želim da ovaj period prođe što prije.

    ▿ forever-blogm.blogspot.com ▿

    ОдговориИзбриши
  15. Jučerašnji dan sam provela najbolje što sam mogla i veoma sam zadovoljna njime. Na kraju krajeva mi je drago što polazimo u školu danas jer mi je ipak malo nedostajala :). Želim ti sve najbolje u novoj školskoj godini draga :)! Želim da ti bude nezaboravna! <3 :)

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Ja se također planiram nedjelju pred prvi školski dan opustiti i uživati bez briga. Srediti obrve, kosu i nokte, šetati sa psom i pogledati nekoliko epizoda serije. :)


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  17. Super post. Škola mi počinje 5.9. pa će mi ovaj post dobro doći :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши