Ekskurzija 2016.

00:01

Pozdrav svima! Kako ste? Nadam se da vam je raspoloženje na nivou i da se vi, osmaci, ne nervirate zbog prijemnog. Čula sam da je matematika bila preteška, ali šta je - tu je. Prijemni ispit je sada iza vas i opustite se, jer je konačno, letnji raspust počeo i vama. :D
Mene što se tiče, idem još tri dana, odnosno u sredu završavam, mada ocene su uglavnom zalključene, pa se ja već osećam kao da sam na raspustu. :D

Danas sam htela da vam malo pišem po svojoj ekskurziji. Trajala je dva dana, 14. i 15. juna. Išli smo na Zlatibor, Taru, u Topolu, na Mećavnik...
Inače, iz cele generacije, od nas 240 prvaka, zamislite koliko je nas išlo? 28! Hahaha... Iz mog odeljenja nas šestoro. 

Ujutru sam se uzbuđeno probudila i užurbano obavila poslednje pripreme pred put. Onda me je tata kolima odbacio do škole, gde nas je čekao autobus.

Naša prva stanica je bila Topola i Oplenac. Mogu vam reći da je Topola divno mirno mestašce i mnogo mi se svidelo to što smo posle razgledanja predviđenog, imali oko sat i po vremena da se odvojimo od profesora i sami prošetamo ulicama ovog prelepog mesta.


Sledeća stanica - Sirogojno i njegov muzej na otvorenom. To su zapravo kolibe, odnosno modeli kuća kako su ranije izgledale. Muzej je na otvorenom, zato što ima mnogo kuća, koje su povezane kamenim putićima. Naravno, mogli smo slobodno ulaziti u njih i razgledati postavu. Dopada mi se što je sve realno namešteno iznutra i imala sam osećaj kao da neko tu stvarno živi, kao da sam nekome došla u goste.




Sledio je hotel na Tari, večera, diskoteka, (ne)spavanje...
Inače, u diskoteci je bilo hit! S obzirom da nas je bilo samo dvadeset osmoro, niko nije hteo prvi da kroči  na podijum i zanjiše kukovima. Tako da smo nas šestoro iz mog odeljenja otišli u salu pored i igrali stoni tenis i bilijar. Zamislite situaciju, mi sređene i našminkane, sa reketom ili štapom i lopticama u ruci.:D
Ali onda je ovima iz diskoteke bilo dosadno da sede, pa je svako otišao u svoju sobu. Međutim, bilo je još čitavih sat vremena pre završetka diskoteke. I šta smo mi uradili, nas šestoro? Otišli u praznu diskoteku, odvrnuli muziku na lap-topu koji nam je dala zaposlena, i igrali, skakali, pevali, glupirali se. Znači ceo podijum za nas i verujte mu da sam baš uživala, haha! :D

Drugi dan... rano ustajanje, opet užurbano pakovanje i u trku napuštanje hotela... 
Tod tana smo otišli na Mećavnik i posetili Drvengrad, usput Kremansko proročanstvo, a vozili smo se i Ćirom, čuvenim vozom koji ide Šarganskom osmicom.


Vi ne mođete ni zamisliti koliko je bilo divno voziti se vozićem, gledati nebo, planine, doline... Pogledi su savršeni i veličanstveni, i napravila sam mnogo fotografija, da ja više ne znam šta ću sa njima...
A Drvengrad... Male ulice, drvene kućice, sve je tako preslatko, a opet ozbiljno, kao da ste u nekom filmu! Prelepo!
  


U svakom sličaju, meni je bilo divno, kako sa društvom, tako i mesta i značajnosti koje smo obišli. 
Jedina zamrka je hrana na jednom mestu, ali Plazma i 7Days popravljaju stvar!! ;-)
Odlično sam se provela i imam mnogo divnih uspomena i fotografija od ova dva dana.  
Kući sam došla umorna  i neispavana, i sa bolovima u kičmi i vratu, jer su autobusi veoma neudobni za spavanje, tako da sam se obradovala svom jastuku. :D


P.S. Nadam se da vas nisam mnogo udavila ovolikim tekstom i slikama. Ako jesam, ne zamerite. :)

Da li ste vi ove školske godine išli na ekskurziju?
Podeliite neki interesantan događaj sa vaše ekskurzije sa mnom. :)
 

You Might Also Like

16 komentara

  1. Wow! Beautiful photos. Thanks for sharing <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Preeedivan post <3!Slike su savrsene,ja sam bila na slicnoj ekskurziji jos pre i vozila sam se Sarganskom osmicom prelepo je bilo,a i Sirogojno je super isto! <333

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su divne, i drago mi je što si se lepo provela. Meni na ekskurziji nije bilo ni približno tako lepo, pogotovo jer su se svi napili pa sam veče provela tek sa par još uvek treznih prijatelja..

    Inače, objavila sam novi post na svom blogu, pa ako želiš, značilo bi mi ako bi izdvojila malo vremena i pogledala ga <3

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su jako lijepe i izgleda da si se baš zabavila:) Drago mi je zbog toga.
    Super napisan post :)
    ☀️ forever-blogm.blogspot.com ☀️ - novi post i novi ljetni izgled bloga <3
    -ukoliko ne pratiš moj blog, molim te zaprati ga i javi mi u komentarima kako bih ti uzvratila-

    ОдговориИзбриши
  5. Super si napisala post, uzivala sam citajuci, nekako sam zamisljala mesta dok sam citala i osecala kao da sam i ja tu prisutna. :)
    I fotografije su predivne. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Kod nas zbog malog broja zainteresovanih nije ni bilo ekskurzije, što mi je veoma žao. :( Ali izgleda da ste se vi super proveli.☺ Fotografije su predivne!☺

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su mnogo lepe. I drago mi je da si se lepo provela. A sto se tice prijenog, samo cu reci da jeste matematika bila teska, ali ne i preteska. Sve u svemu, prijemni je odlicno prosao. :)

    Na mom blogu je novi post. Najzad pravim Q&A pa ako mozes postavi mi neka pitanja. ;)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Super post,slike su ti super i sve si fino napisala i potrudila se svee pohvale!❤

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман19. јун 2016. 17:21

    Divan post!Slike su jako lepe!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Krasan post! Baš ti je bilo lijepo... Odlične slike!

    kreativanblog.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/q.html

    ОдговориИзбриши
  12. Odlično draga! :) Baš sam uživala u fotografijama i evidentno je da ste se jako lepo proveli. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман20. јун 2016. 18:20

    Slike su odlične, vjerujem da si se jako lijepo provela!

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Ja sam bila tamo i bas je lepo! :)
    pogledaj moj blog i postani clan,uzvracam <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Suepr post,drago mi je da si se dobro provela! Mi smo bili par puta u Zagrebu i jednom u Rijeci ove godine (daa idemo više puta na godinu na izlet) i bilo mi je super!
    Ako želiš da se zapratimo,bit će mi drago! Zaprati me,te mi javi na mom blogu da znam kome uzvratiti :*
    Novi post-->beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  16. Super je post, slike mi se mnogo sviđaju. :)

    ОдговориИзбриши