Život sa bratom - prednosti i mane

17:01

Većina nas živi sa jednim rođenim bratom ili sestrom, ili pak sa više njih. Normalno je da se često prepiremo oko sitnica, ali priznaćete da oni, bili mlađi ili stariji, upotpunjavaju naš život i ulepšaju svaki dan.
No, ja vam danas predstavljam neke od prednosti i mana koje mlađi brat nosi sa sobom. Uživajte! :D
Ja imam jednog rođenog brata, koji je mlađi od mene tri godine. Dakle, ima 12, i zove se Luka.


Jedna od velikih prednosti jeste što mi nikada nije dosadno. Kada sam neraspoložena, kada propadnu planovi sa društvom, ili jednostavno kada želim da se sa nekim prošetam, izađem napolje, vozim rolere... brat je tu. Generalno Luke što se tiče, nekada je zaista teško izvući ga iz kuće. Međutim, kada mu predložim da radimo nešto što on voli, nikada mu nije problem da izdvoji vreme. :D


  Eh, sad te svađe i rasprave ... nikada nisu ozbiljne. Uglavnom se prepiremo oko sitnica, na primer pranja sudova, daljinskog upravljača, njegove tvrdoglavosti... Sećam se da smo se mnogo raspravljali i 'otimali' oko kompjutera kada smo bili mlađi. Sva sreća pa sada svako ima svoj, haha. :D


Jeste da je dečak, ali Luka stvarno ume da sluša, a ponekad da i koji pametan savet. :)
Nekada mi stvarno nije do pričanja sa mamom ili drugaricama. Ili prosto nekada se on nađe prvi pored mene. Sasluša me i da svoj savet, a ja sam zahvalna, koliko god njegov savet besmislen bio. Cenim brigu. ♥


Ono što mnogo volim kod Luke jeste to što smo mnogo različiti, a uvek nam se nađe neka tema za razgovor.
 Volim i to što me povremeno uvodi u svoj svet, pričajući o svojim interesovanjima i onome što njega zanima. Dopada mi se što želi da deli sa mnom ono do čega je njemu stalo.
Iako nije toliko dobar u slušanju mog brbljanja o knjigama ili nekim stvarima koje čine moj svet, ipak ume da se zainteresuje. Recimo, kada je blog u pitanju, on se prvi učlanio, dok još nisam imala objavljenih postova. Od početka me je podržavao, i čak hvalio moje fotografije. 
Bukvalno je sa mnom pravio blog i učestvovao u kreiranju, jer mi je stalo do njegovog iskrenog mišljenja i kad god uvedem neku novinu, prvo njega obavestim.
Prvi sazna za svakog novog člana, i za sve lepe komentare, raduje se sa mnom.
 
 Koliko god 'drven' bio, ja znam da me voli i brine o meni, kao i da mu značim, kao što i ja njega mnogo volim i ne bih mogla da zamislim svoj život bez rođenopg brata. ♥


Imate li vi rođene braće ili sestara?
Šta je ono što volite ili ne volite kod njih?

 

You Might Also Like

13 komentara

  1. Анониман29. јун 2016. 17:24

    I have two younger sisters, and they're sooo annoying, but you just have to love them because they're funny and good. None of my family members understands my veganism or stuff like they, so they don' too. They do a lot of annoying stuff; they watch Violetta and play Stardoll which I just can't stand. (No offence, I know you watch Violetta. ☺)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post! Ja imam mlađu sestru i ona je slična tvom bratu,tako da sam se pronašla ovde hahah.Moja sestra je baš tvrdoglava tako da to uopšte ne volim kod nje hahah. :)

    http://saskinkutak.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam da gledam videe na ovu temu i mislim da niko do sada nije napisao isti post. Imam i ja brata i razumem o čemu pričaš... :)

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja takođe imam mlađeg brata koji ima 12 godina, tj. sada puni 13. Istina je da se jako često svađamo i prepiremo, ali zajedno provodimo isuviše puno vremena (s obzirom na to da delimo sobu) tako da smo prosto naviknuti jedno. Ipak, ono što najviše volim kod svog brata jeste to što po ceo dan nije kući jer zaista dosta trenira, tako da se uvek nađe vremena da malo 'predahnem' od njega. :)

    www.marsylyl.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post draga Ana <33!Imam mladju sestru Anu(imenjakinje ste) i skoro sve sto si navela za svog brata mogu da kazem i za nju.Odlicno se slazemo i zaista retko kada posvadjamo.Ona me u svemu podrzava i ja nju i super smo tim zajedno.Znam da mogu sve da joj kazem i da ce mi uvek dati savet bez zlobe i ljubomore <33 :)!Divno!!

    diy novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Imam dva rođena brata.. jedan je stariji, a jedan blizanac. :) (ja ga smatram mlađim bratom pošto sam starija od njega 7 minuta :D) Naravno da mi ponekad zafali sestra sa kojom bih mogla da pričam o svačemu i toliko toga bi smo mogle da radimo zajedno, ali srećna sam sa ovim mojim. :) Jeste, ni jedan dan ne može da prođe bez prepirki, ali bitni su oni lepi trenuci. :) ❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  7. Baš interesantna tema za post! Blago tebi što imaš takvog brata ☺ Ja imam mladju sestru i ona stalno pokušava da se svadja sa mnom, ali me mnogo voli pa nekako prevazilazimo to što sada čitav dan provodimo zajedno zbog raspusta ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bas interesantna tema za post, jako kreativno i orginilano!
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ja imam starijeg brata. Pored svih naših prepirki i neslaganja mislim da sam najsrećnija što imam njega, jer je on osoba koju na ovom svetu volim najviše i ne postoji nešto ili neko ko bi mogao da ga zameni.

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  10. Pohvala za ideju i ovaj post.
    I ja imam brata,medjutim ja imam 14 a on 22 godine ali mi nikada nije dosadno sa njim! :)



    Novi post na mom blogu; http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/?m=1
    Ako zelite pogledajte mnogo mi znaci! :) :*

    ОдговориИзбриши
  11. Pohvala za ideju i ovaj post.
    I ja imam brata,medjutim ja imam 14 a on 22 godine ali mi nikada nije dosadno sa njim! :)



    Novi post na mom blogu; http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/?m=1
    Ako zelite pogledajte mnogo mi znaci! :) :*

    ОдговориИзбриши
  12. Bravo za ideju! :)
    Kad sam bila mlađa sam zamišljala kako bi bilo da imam starijeg brata, oduvek sam to nekako potajno priželjkivala, zanimalo me kako izgleda to i kako bi bilo zanimljivo upoznavati njegove drugove i tako to hahaha :D

    Girly world
    Novi post na mom blogu, poseta redakcije Hej! časopisa ☺

    ОдговориИзбриши
  13. Ako ste pred razvodom i želite nagodbu izvan suda ili želite da se vaš bivši muž ili žena vrate kući, dr. Ajayi je pravi čovjek za posao, njegov posao je zaista impresivan i bez stresa, nikada nisam vjerovala u takve stvari, ali on je bio uspjela promijeniti svoju percepciju kad je doveo mog muža kući nakon 10 mjeseci razdvojenosti i sada živimo sretno, uspjela sam ga kontaktirati jer mu je prijatelj pomogao s biljem u liječenju mioma zbog čega je zatrudnjela i rodila blizanca preporučio mi ga. Zahvalna sam doktorici Ajayi jer nikad nisam vjerovala da ću se ja i moj muž ikada vratiti zajedno, ali dr Ajayi je to omogućila. Ako vam je potrebna usluga čarobnjaka za bilo kakav životni problem, dr. Ajayi je pravi čovjek za taj posao. možete ga kontaktirati na Whatsapp: +2347084887094 ili na e -mail: drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши