Najbolji dan

23:47


Čitala sam jednu knjigu, čiji je glavni lik devojka koja je čitav svoj život bila držana pod staklenim zvonom. Nije smela da ima svoje mišljenje, prijatelje, ili da se zabavlja, osim ako rezultat zabave nije učenje. Dakle, išla je u školu, čitala enciklopedije, učila gradivo unapred. Jela je, spavala i disala, ali nije živela. Bila je zarobljena kao ptičica u kavezu, a ključ koji otključava katanac njenog života držala je majka u svojim rukama. Ona je radila, bila uspešna, nije verovala u dečije zabavljanje i slobodno vreme, a upravo u takvu ženu je htela da i njena ćerka izraste.


Jednog dana, Oden je brat poklonio ram za slike, a u uglu je pisalo najbolji dan. Kako je on često putovao sa devojkom, zabavljao se, bio sušta suprotnost svoje sestre, on je mogao da nabavi milion takvih ramova i ispuni ih slikama sa najrazličitijih destinacija. Oden se ne bi mogla pohvaliti time. Ona je bratov poklon brižljivo čuvala, i iako nikada nije zaboravila na njega, ipak je znala da nikada neće moći da napravi sliku svog najboljeg dana u životu, jer je njen svaki bio ispunjen odavno ustaljenom dosadnom rutinom.


Kasnije, Oden je otišla u jedno mestašce, ne bi li tamo provela ostatak leta sa tatom, njegovom novom ženom i bebom. U Kolbiju počinje da radi u jednom malom butiku, druži se sa drugim devojkama, izlazi, zaljubljuje se, razočarava... Vodi davno izgubljeni tinejdžerski život, a dozvoljava sebi da sedne na bicikl prvi put i napokon nauči da ga vozi. Smeje se, srećna je, i oseća konačno da bi njen ram sa natpisom najbolji dan konačno mogao dobiti svoju fotografiju.


Naučite nešto iz priče o Oden. Nemojte da vam svaki dan bude isti i dosadan. Zabavljajte se i dozvolite sebi da iskusite radost u svakom trenutku. Mladi smo i mnogo toga čeka na nas, a nikada nije kasno da se krene u osvajanje. Znate onu Živi, nemoj samo disati. E pa, toliko toga je rečeno u tako maloj rečenici, dovoljno da ja nemam šta da dodam osim da kada legnete u krevet uveče i pred zatvorenim očima premotavate događaje od tog dana, treba da osetite zadovoljstvo i olakšanje što ste vreme proveli kvalitetno i obogatili svoja iskustva. Takođe, radujte se jer pred vama je novi dan, novi izazovi, i nove prilike za sreću.
Iako su svi oko vas odavno naučili da voze bicikle, sada je red na vas da konačno naučute da baratate svojim, koliko god godina da imate.


Ako vas čitava radnja zanima detaljnije, otkriću vam da je u pitanju knjiga Prepusti se, Sare Desen - imate sve moje preporuke.

Imate li ustaljenu rutinu ili ste spontana osoba?
Da li ste čitali priču o Oden i njenom pronalaženju izgubljenog života?

Email: blog.teenqueen@gmail.com
Instagram: laananass
Prethodni post: Još malo - pa gotovo

You Might Also Like

8 komentara

  1. Radnja zvuči jako zanimljivo, i slažem se, ne smijemo dopustiti da nam svaki dan bude isti, moramo isprobati nešto novo svaki dan i razbiti rutinu :) Sada kad sam skupila snage, svaki dan idem u šetnju s psom, a usput stanem po friško voće i povrće u jednu malu voćarnu <3

    Eating disorder diary: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Kad sam pročitala prvi dio, učinilo mi se da mi je priča poznata. Čitala sam tu knjigu, bila mi je dobra i dosta je poučna. Super je što si to pretvorila u post♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Knjiga se čini jako zanimljivo. Trenutno sam u zlatnoj sredini, uspijevam hodati na tankoj liniji između spontanosti i ustaljene rutine. Sretna sam što svaki dan uspijem da pretvorim u nešto što ću se vjerojatno uvijek sjećati. :) <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, sa itekako važnom porukom. Jedan je život i nismo tu samo kako bi radili ono što moramo raditi, kao što je pomenuto učenje, školovanje itd. Naravno i to je neophodno, ali trebamo živjeti život i svaki dan ispunjavati dan, jer nikada ne znamo kad će nam biti posljednji

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  5. Videla sam najavu posta na tvom insta storiju, i mogu ti reći da se nisam uopšte razočarala niti bilo šta. Jako mi se sviđa ovaj podsetnik za uživanje u svakom trenutku, prva se trudim da ne zapadnem u rutinu i da mi svaki dan ne bude isti, kao što i nije. Do sada bih rekla da lepo ,,napredujem''.
    P.S. Obožavam taj osećaj kada te knjiga natera da se zamisliš i zastaneš malo. Razmisliš.
    Divno!

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  6. Knjiga deluje zaista zanimljivo. ❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Potražiću ovu knjigu što pre, jer si me ovim postom pošteno zainteresovala za nju, a i primećujem da ima toliko jaku poruku da sam se naježila i čitajući tvoje reči. Baš originalan i poučan post, svaka čast!

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  8. Prelep post uzivala sam citajuci!
    poseti moj blog, puno bi mi znacilo
    noraincheks.wordpress.com

    ОдговориИзбриши